کد خبر: 80891 - تاریخ: چهارشنبه، 3 ژوئن 2015 - 13:32

حضور احمدي ن‍ژاد در همدان+ تصاوير

جشن میلاد حضرت مهدی (عج) بعداز ظهر سه شنبه با حضور محمود احمدی نژاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد فاطمه الزهرا(س) همدان برگزار شد.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۵

  1. بي نام
     | 2015/06/3 - 14:40
    پاسخ
    +1
    -5

    واي بر اون ملتي كه هنوز بعد از اينكه اين همه دزدي از دولت عدالت محور، رو شده هنوز براي اين بابا سر دست ميشكنند آخه يكي نيست بگه بابا جناب احمدي نژاد دروغگويي تا كي مردم فريبي تاكي چرا دست از سر اين مردم بي گناه برنميداري

  2. علی
     | 2015/06/3 - 18:34
    پاسخ
    +6
    -1

    آقای بی نام اولا سعی کن ادب رو رعایت کنی، ثانیا جدا از این که بسیاری از انتقادات خصوصا در 2 سال پایانی دولت احمدی نژاد وارده، مثل بالا رفتن قیمت دلار و فشار ناشی از این تورم به مردم همچین اعتماد بیش از حد به جناب اسفندیار مشایی و متاسفانه 11 روز خانه نشینی. قبول کن از طرفی بسیاری از اقداماتی که احمدی نژاد انجام داده واقعا در جهت حمایت از قشر محروم کشور موثر بوده مانند: طرح مسکن مهر واقعا اگه این افرادی که الان تو مسکن مهر دارن زندگی می کنن اگه این طرح نبود به نظرت حالا حالا ها صاحب خونه می شدن. دادن وام ازدواج به جونا با سود ناچیز که یادم هست اوایل زمانی که احمدی نژاد شهردار تهران بود به هر زوج تهرانی یک میلیون تومان آن زمان وام ازدواج می داد و این رویه رو بعدها زمانی که زئیس جمهور شد نیز ادامه داد. همچنین طرح یارانه ها که خیلی ها که حتی نون شب نداشتند حداقل به وسیله این طرح نون شب خودشون رو داشتند البته بماند که خود این طرح هم خوب اجرا نشد و یارانه بخش تولید داده نشد.
    و مهم تر از همه این ها عزتی که ما تو دوره احمدی نژاد داشتیم به نظم از الان بالا تر بود اون زمان ما اصلا به کدخدا و کشورهای اروپایی اعتنا نمی کردیم و اونا باید منت ما رو می کشیدن برای مذاکرات همچنین ما تو منطقه دست بالا و برتر رو داشتیم الان تنها ما نظاره گر هستیم ببینیم ترکیه عربستان و … دارن چه طور نقشه ارباباشون رو تو منطقه پیاده می کنن. این مطالب رو خواستم بگم تا بدونی این بابایی که تو بهش می توپی هنوز تو قلب بسیاری از مردم ما جا داره.

  3. امير
     | 2015/06/5 - 02:30
    پاسخ
    +1
    -1

    آقاي علي اولا خدمت شما عرض كنم وضعيت فعلي ما در داخل كشور و مشكلات اقتصادي مردم و همچنين مشكلات خارج از كشور و بحث تحريم به نظر هر عقل سالمي بدليل مديريت اقاي احمدي ن‍‍ژاد و كابينه بي كفايت ايشان در دو دوره رياست جمهوري است. دوما آيا اختلاس معاون اول رئيس جمهور و ساير كساني كه به نوعي با دولت ارتباط داشتن در دوره ايشان نشانه بزرگي از بي لياقتي و عدم توان مديريتي ايشان نميباشد قطعا حضور ايشان در سياست موجب سود سرشار براي برخي افراد و كسب عنوان سياسي براي برخي ديگر خواهد بود كه در خواب خود هم چنين جيزي را نيديدند.

    • منتقد
       | 2015/06/5 - 10:48
      پاسخ

      برادر من مشکل اصلی اینه که شما سعی می کنی همه چی رو سیاسی و جناحی ببینی در حالی که بسیاری از مسائل و مشکلاتی که وجود داره فرا دولتی و مربوط به چالشیه که بین غرب و ایران از 37 سال قبل وجود داشته و در زمان فعلی به بالاترین حد نزدیک می شود و این ارتباط زیادی به دولت فعلی و دولت قبل ندارد. مشکل اساسی اینه که (متاسفانه دولت فعلی هم به اون گرفتاره) چرا نباید بعد این همه سال ما تا این اندازه وابسته به نفت باشیم چرا نباید تو بسیاری از صنایع خودکفا باشیم و چرا با وجود تولیدات داخل بسیاری از کالا های مشابه اون که تو داخل تولید میشن وارد میشن و کارمون به جایی برسه که با تحریم های مختلف خصوصا نفت کشور فلج بشه.
      پس مشخصه این کشور تو این سی و اندی سال در زمینه حمایت از تولید داخلی در جا زده.
      ایراد گرفتن خیلی راحته و افراد با توجه به دیدگاهی که نسبت به دولت ها دارن سعی می کنن یا نقاط ضعف دولت رو بزرگ کنن یا نقاط مثبتش رو.

  4. آرمان
     | 2015/06/14 - 02:09
    پاسخ

    مشکل همه ما اینه جای پیروی کردن از حرف رهبر ایران داریم جناح گرا میشیم اونم بخاطر افکار و سلیقه های خودمون هرکس رئیس جمهوره وظیفشه نوکری مردم کنه .دوران احمدی نژاد همه بفکر رسیدن بجای بودن دوران روحانی بفکر آزاد کردن بعضی از مسایل اخلاقی که ماشاالله طرفدارم زیاد داره…… فقط دهن من جووون سرویسه از وضع داغون اقتصاد

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads