کد خبر: 80596 - تاریخ: یکشنبه، 31 می 2015 - 11:02

لیگ جهانی والیبال - ۲۰۱۵/

شکست شاگردان کواچ در نخستین بازی/ نمایش خوب ملی پوشان در ست سوم

تیم ملی ایران در نخستین بازی خود در لیگ جهانی ۲۰۱۵ والیبال، مقابل آمریکا نتیجه را واگذار کرد و در مسابقه دوم فردا به مصاف این تیم می‌رود.

به گزارش خوبان، تیم ملی والیبال کشومان در نخستین بازی خود در لیگ جهانی 2015 صبح امروز از ساعت 6:40 در لس آنجلس به مصاف آمریکا، قهرمان دوره گذشته رفت و در پایان 3 بر یک نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان برای آغاز مسابقه سعید معروف، عادل غلامی، سید محمد موسوی، عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی، فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور را به میدان فرستاد.

در ست اول مسابقه آمریکایی‌ها تیم برتر میدان بوند و در طول مسابقه اختلاف امتیاز را به 4 یا 5 هم رساندند. برتری آنها تا پایان ادامه داشت و در نهایت آنها 25 بر 19 به پیروزی رسیدند.

در ست دوم هر دو تیم تا امتیاز 8 پایاپای مساوی پیش رفتند، اما آمریکایی‌ها به یک باره اختلاف را زیاد کردند و حساب 13 بر 9 شد و همین روند تا امتیاز 20 بر 15 نیز ادامه داشت، اما بازیکنان کشورمان در ادامه نمایش بهتری را از خود داشتند و چندین امتیاز پیاپی را کسب کردند و اختلاف به 2 رسید و در پایان برتری 25 بر 22 از آن میزبان شد.

در ست سوم شاگردان کواچ در تیم ملی ایران مسابقه را بسیار خوب آغاز کردند و حتی به برتری 12 بر 5 هم رسیدند، اما به یک باره بازی از دستشان خارج شد و این آمریکایی‌ها بودند که ضمن جبران اختلاف به وجود آمده 2 امتیاز از تیم کشورمان پیش افتادند.

در ادامه کار ملی پوشان کشورمان بازی را به تساوی 17 بر 17 کشاندند، اما دوباره اوج گرفتند و با نمایش خوبی که داشتند اختلاف را به سه امتیاز رساندند و ست سوم را 25 بر 23 پیروز شدند.

در ست چهارم ملی پوشان کشورمان تا امتیاز 14 مقابل میزبان پایاپای پیش رفتند، اما در ادامه کار این آمریکا بود که اختلاف را رفته رفته بیشتر کرد. شاگردان کواچ در امتیازهای پایانی به بازی برگشتند و فاصله را کم کردند اما در نهایت 25 بر 23 شکست خوردند تا در نهایت آمریکا 3 بر یک برنده بازی شود.

در سال 10 هزار نفری یو اس سی گی لن سنتر لس آنجلس بیش از 8 هزار ایرانی حضور داشتند و تیم ملی کشورمان را به شدت تشویق می‌کردند.

بازی دوم ایران و آمریکا فردا ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/16


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads