کد خبر: 80301 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 می 2015 - 13:27

به منظور ایجاد منابع مالی جدید/

مسافر کشی رئیس یکی از دانشگاه های تالش!

افراد سوار شده بر خودرو متعلق به دانشگاه اساتید حق التدریس جدید همان دانشگاه بودند.

به گزارش خوبان به نقل از مریان خبر: رییس یکی از دانشگاه های مستقر در تالش هنگام مراجعه به تالش اقدام به سوار کردن چند نفر مسافر رشتی به مقصد تالش نمود. وی از این مسافران مبلغ هشتاد هزار ریال کرایه نیز دریافت نمود . این در حالی بود که افراد سوار شده بر خودرو متعلق به دانشگاه اساتید حق التدریس جدید همان دانشگاه بودند.

البته مریان خبر این خبر را به فال نیک گرفته و آن را به پای درآمد زایی و یافتن منابع درآمدی جدید برای دانشگاه مذکور می گذارد تا مدیران دیگر نیز با تاسی به ایشان در مصرف سوخت کاملا مدیریت شده عمل کنند.

بعد دوم مسئله نیز به شکستن قیمت ها می پردازد . زیرا ایشان بر خلاف هزینه های رفت و آمد فعلی مبلغ ۱۵۰۰۰ ریال از کرایه رسمی را ندیده گرفته که به نفع مسافران نیز می باشد.

بعد سوم مسئله هم به این نکته می پردازد اصولا اساتید اگر با افراد هم طراز یا بالاتری نسبت خود تردد کنند از آسیبهای اجتماعی ، اقتصادی و حتی ترافیکی در امان خواهند بود.

بعد چهارم به سنت شکنی این رییس می پردازد که در مقام یک راننده دلسوز اقدام نموده و از کرسی ریاست برخورد ننموده و به جای صدای خوانندگان اون ور آبی که از آهنگهای « وا ویلا لیلی ، آخ .. » استفاده می نمایند از صدای وزین خوانندگان این ور آبی بهره برده اند.

 

انتهای پیام/12


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. ناشناس
     | 2015/12/18 - 12:29
    پاسخ

    برادر چرا می رنجید جانم تو فکر کردی با حلوا حلوا کردن دهن شیرین می شود سر در مهد کودک را بزنید دانشگاه انوقت ان دانشگاه می شود. چند نفر برند آذربایجان مدر دکتری بعد بشن رئیس این دانشگاهها به ان میگویید رویس یک دستگاه آکادامیک

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads