کد خبر: 8016 - تاریخ: یکشنبه، 23 سپتامبر 2012 - 08:06

گلشیفته فراهانی در نقش یک روسپی/

این گلشیفته به چه کارها که نمی آید

آیا واقعا کسی در غرب پیدا نشد که نقش یک روسپی را برای کارگردان افغان بازی کند تا گلشیفته فراهانی به شرف این مهم نایل نشود؟

به گزارش خوبان به نقل از جام:  سازنده افغانی فیلم “سنگ صبور” که گلشیفته در آن نقش یک روسپی را به نمایش گذاشته به بی بی سی گفته است: «معلوم نبود اگر گلشیفته فراهانی نبود این فیلم را می‌ساخته است یا نه.

وی در توضیحات خود می افزاید: «او می گوید که پس از آنکه پیشنهاد ساخت این فیلم به او شد، ابتدا برای ساخت آن تردید داشت و پس از آنکه ساخت آن را آغاز کرد، بزرگترین مشکل او پیدا کردن بازیگر نقش اصلی بوده تا اینکه ژان کلود کاریر، یکی از فیلمنامه نویسان این فیلم، گلشیفته فراهانی را به رحیمی معرفی کرد.

ادامه حرف های این کارگردان افغانی که در فیلم خود به جامعه افغانستان نیز جسارت کرده، انسان را به یاد مثل معروف “هندوانه زیر بغل گذاشتن” می اندازد، وی درباره این انتخاب اداعا می کند: “هنر، استعداد، شهامت و چهره زیبایش همه باعث شد که رابطه خوبی بین ما ایجاد شود و چیزهایی که من می خواستم، او درک می کرد و توانست با بازی و چهره اش آن را اجرا کند.”

البته گلشیفته فراهانی در مصاحبه ای پیش از این به بی بی سی درباره نقش فوق العاده! خود گفته بود: «این نقش آنقدر جذاب است که هر بازیگر زنی دوست دارد آن را بازی کند.»

حرف های او چند ماه پس از انتشار عکس برهنه اش در روزنامه فرانسوی فیگارو نشان داد آن همه جنجال و هیاهوی عده ای روشنفکر در شبکه های مجازی حامی جنبش به اغماء رفته سبز، که فریاد بر می آوردند او یک قهرمان است و این کار را در واکنش به جمهوری اسلامی و آزادی حجاب و پوشش زنان در ایران به انجام رسانده تا چه اندازه بی اساس بوده است، وی در مصاحبه اخیر خود با بی بی سی گفته است: «هدف خاصی برای انداختن عکس عریان نداشتم.»

و ناگفته پیداست نداشتن هدف در زندگی از او دختری ساخته دم دستی که حاضر است برای رسیدن به شهرت کاذب دست به هر کاری بزند، از همخوابگی با هنرپیشگان دست چندم غربی تا ظاهر شدن در نقش یک روسپی.

انتهای پیام/39


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads