کد خبر: 80097 - تاریخ: یکشنبه، 24 می 2015 - 11:33

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان:

اگر صد بار بمیرم و زنده شوم دوباره لباس سبز پاسداری می پوشم

سردار هامون محمدی با اشاره به لباس سبز پاسداری و اینکه با کسوت دیگری عوض نخواهم کرد، افزود: اگر ۱۰۰ بار بمیرم و زنده شوم دوباره لباس سبز پاسداری سپاه را می‌پوشم.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی نیوز: مراسم پاسداشت بیش از سه دهه مجاهدت و تلاش پاسدار سرافراز سپاه اسلام سردار هامون محمدی با عنوان “خدا قوت فرمانده” شامگاه شنبه در رشت برگزار شد.

در این مراسم سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به اینکه سردار هامون محمدی عطر رفقای شهیدمان را می‌دهد، گفت: پس از دوران رزمندگی تغییری در حوزه اعتقادی، پاسداری از نظام و حمایت از خط ولایت در سردار محمدی ایجاد نشده است.

وی ایجاد جامعه اسلامی را از اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: ایجاد جامعه اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری تحقق پیدا می‌کند

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان نیز در مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: پس از ۲۶ سال از جنگ تازه فهمیدیم برای هیچ ماندیم و ای کاش در همان اوج به شهادت می‌رسیدیم.

سردار هامون محمدی با اشاره به لباس سبز پاسداری و اینکه با کسوت دیگری عوض نخواهم کرد، افزود: اگر ۱۰۰ بار بمیرم و زنده شوم دوباره لباس سبز پاسداری سپاه را می‌پوشم.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارای شاخص‌های ویژه‌ای خواند و یادآور شد: پاسداران مردان روزهای سخت هستند و از امروز تازه پاسداری ما آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه رفتن ها و آمدنهای یک فرد تغییری در روند سپاه ایجاد نمی‌کند، اظهار کرد: کسی که بیرون باشد نمی‌تواند برای سپاه تصمیم بگیرد.

عباس بایرامی معاونت هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به آشنایی خود با سردار محمدی از سال ۶۲  گفت: سردار محمدی برای بنده چهره‌ای جذاب بوده و او را در ردیف شهدا می‌دیدم.

وی نگرش عملیاتی، میدانی و جهادی در موضوع‌های مختلف سپاه و بسیج را از ویژگی سردار محمدی برشمرد و اظهار کرد: سردار محمدی در فتنه سال ۸۸ در میدان حاضر و دارای بصیرت بود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان دلدادگی نسبت به شهدا را از جمله ویژگی سردار محمدی خواند و بیان کرد: هرگز فکر او از شهدا فاصله نگرفته است و همیشه دغدغه رزمندگان دوران دفاع مقدس را داشت.

همچنین حجت‌الاسلام سعید مهدوی نیز در مراسم سردار هامون اظهار کرد: سردار هامون محمدی در کسوت پاسداری در دوران رزم و مقابله با فتنه موفق بوده است.

مهدوی با اشاره به ویژگی مرزداران از نگاه امام سجاد (ع)، تصریح کرد: دشمن‌شناسی و داشتن معرفت شرط پاسداری از حریم مقدس اسلام است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان، فتنه سال ۸۸ را میزان برای شناخت افراد دانست و افزود: میزان مذکور را از دست نمی‌دهیم و آنها که در فتنه سال ۸۸ باختند باید پاسخگو به ملت باشند.

وی با بیان اینکه فتنه هنوز ادامه دارد، یادآور شد: فتنه‌ای پیچیده‌تر را پیش‌رو داریم و نظام سلطه با پشتوانه افراد خودباخته داخلی برای نظام اسلامی حساسیت ویژه‌ای ایجاد می کند.

در این مراسم بسیجیان شهر رشت با اهدای لوح از سردار هامون محمدی فرمانده سابق سپاه قدس گیلان تقدیر به عمل آوردند.

 

انتهای پیام/82


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads