کد خبر: 80063 - تاریخ: شنبه، 23 می 2015 - 22:56

امام جمعه خشکبیجار:

مذاکرات با این روند به راحتی به نتیجه نمی رسد/ آیندگان به ایستادگی ملت ایران در برابر دشمن خناس افتخار خواهند کرد

حجت الاسلام صفری گفت: به نظر شخصی بنده، مذاکرات با این روند به راحتی به نتیجه نخواهد رسید. چرا که آن ها چیزهایی از ما می خواهند که برای برآورده کردنشان باید عزت، شرف، انقلاب و هویتمان را کنار بگذاریم تا دست دوستی با گرگ دهیم که این محال است.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام صفری امام جمعه خشکبیجار در خطبه های نماز جمعه خشکبیجار، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: یکی از رویش های انقلاب اسلامی از بدو تولد، رویش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

 

امام جمعه خشکبیجار با اشاره به عملکرد مثبت سپاه در مبارزه با دشمن بعثی در هشت سال دفاع مقدس و در جنگ اقتصادی و فرهنگی گفت: ما به این بینش و تفکر سپاه که حافظ ارزش های انقلاب اسلامی است افتخار می کنیم.

 

امام جمعه خشکبیجار

 

وی با بیان این که امام یک گفتمان نوین اسلامی را به مردم دنیا ارائه نمود، اظهار کرد: این تفکر باید به تمام نقاط دنیا صادر و جهانی شود.

 

حجت الاسلام صفری افزود: در گفتمان امام خمینی (ره) می توان اعتدال، عزت و پیشرفت را با هم یافت.

 

امام جمعه خشکبیجار با طرح این سوال که تفکر جاهلیت چه چیزی برای مردم منطقه ما به دنبال داشته است گفت: در حالی که مردم منطقه روی عظیم ترین چاه های نفتی نشسته اند، اما در فقر و رنج به سر می برند.

 

وی افزود: 34 درصد نفت دنیا زیر پای مردم یمن است اما فقیرترین مردم مسلمان دنیا همین مردم هستند.

 

حجت الاسلام صفری با تاکید بر این نکته که عظمت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات باید حفظ شود گفت: غربی های کثیف و لعین در قالب پروتکل الحاقی در سال 84 به کشور ما وارد شدند و با دانشمندان هسته ای ما صحبت کردند و از این طریق گرا را به آمریکا و اسرائیل برای ترور دانشمندان هسته ای ما دادند.

 

امام جمعه خشکبیجار با اشاره به این نکته که ما خود به غرب اعتماد کرده ایم و با این اعتماد دست آن ها را برای انجام این کار کثیف باز گذاشته ایم گفت: شهیدان علی محمدی، شهریاری، احمدی روشن و بقیه دانشمندان هسته ای ما انسان های کوچکی نبودند. آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نیست.

 

خطیب جمعه خشکبیجار تاکید کرد: به نظر شخصی بنده، مذاکرات با این روند به راحتی به نتیجه نخواهد رسید. چرا که آن ها چیزهایی از ما می خواهند که برای برآورده کردنشان باید عزت، شرف، انقلاب و هویتمان را کنار بگذاریم تا دست دوستی با گرگ دهیم که این محال است.

 

حجت الاسلام صفری در ادامه با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: این یک افتخار است که در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک وطن را از دست ندادیم.

 

به گفته امام جمعه خشکبیجار، امروز بزرگ ترین افتخار ما این است که پرچمدار جبهه حق هستیم و نه باطل. وی تصریح کرد: نسل های آینده به این حرکت جمهوری اسلامی که در برابر دشمن قدارو خناس ایستاده است افتخار خواهند کرد.

 

امام جمعه خشکبیجار با اشاره به مشکل قطعی چند باره آب کشاورزی گفت: این کار به کشاورزی صدمه بسیاری می زند. قبلاً در دوره نشاء چنین چیزی وجود نداشت و جیره بندی ها مربوط به بعد از دوره نشاء بود.

 

وی اضافه کرد: خیلی از تقسیم ها در حوزه آب کشاورزی در داخل بخش خشکبیجار هم ناعادلانه است. کشاورزان در این زمینه هوای همسایگان خود را داشته باشند.

 

وی با اشاره به صرف هزینه های میلیاردی برای لاینینگ انهار گفت: امروز متاسفانه این لاینینگ ها تبدیل به زباله دان شده اند که این موضوع نیازمند اصلاح فرهنگ عمومی ما مردم است.

 

امام جمعه خشکبیجار در پایان خطبه ها با اشاره به تعطیلی باجه بانک تجارت خشکبیجار از کسانی که  تمکن مالی دارند درخواست نمود تا با عملیات مالی، به افزایش گردش مالی بانک کمک کنند.

 

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads