کد خبر: 79884 - تاریخ: پنج‌شنبه، 21 می 2015 - 13:40

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

فتح خرمشهر فرهنگ مقاومت را به الگوی استکبارستیز جهان تبدیل کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: سربلندی مردم ایران در جنگ نابرابر از جمله در فتح خرمشهر فرهنگ مقاومت و پایداری فرزندان امام خمینی (ره) را به الگوی ملت‌های منطقه و جوامع استکبارستیز در اقصی نقاط جهان تبدیل کرد.

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری صبح امروز در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر اظهار کرد: سوم اشجریخرداد 61 نقطه عطف دفاع مقدس در برابر فتنه دشمنان و صحنه درخشانی از پیوند امت با ولایت بود.

وی افزود: سربلندی ملت ایران در جنگ تحمیلی موجب تبدیل فرهنگ مقاومت و پایداری فرزندان امام خمینی (ره) به الگوی ملت‌های منطقه و جوامع استکبار ستیز در اقصی نقاط جهان بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: در شرایط خاص امروز دشمنان کینه‌توز و قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که ملت حماسه‌ساز و همیشه در صحنه ایران با تبعیت از ولایت فقیه و حفظ وحدت، یکپارچگی و عزم و اراده انقلابی خود را مانند هشت سال دفاع مقدس برای مقابله با تهدیدات دشمن به نمایش می‌گذارند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران مقتدرانه از آرمان‌های حضرت امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، خاطرنشان کرد: تداوم مجاهدت رزمندگان اسلام در افتخارآفرینی فرزندان امروز ایران اسلامی در عرصه ملی و بین‌الملل را در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت می‌دانیم.

اشجری سوم خرداد را روز سرنوشت‌ساز در روند جنگ تحمیلی هشت ساله دفاع مقدس ملت ایران عنوان کرد و یادآور شد: سوم خرداد با تغییر موازنه قدرت به نفع رزمندگان اسلام توانایی رژیم بعث عراق و حمایت‌های همه‌جانبه و فراگیر استکبار جهانی در مقابله با انقلاب اسلامی را مورد تردید جدی قرار داد.

به گفته وی، تداوم دلاوری‌های فرزندان این آب و خاک پس از فتح خرمشهر و بیرون راندن تدریجی اشغالگران و متجاوزان بعثی از سرزمین مقدس ایران، آرزوی شوم استکبار جهانی در سقوط نظام اسلامی را بر باد داد.

منبع: فارس

انتهای پیام/26


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads