کد خبر: 79823 - تاریخ: چهارشنبه، 20 می 2015 - 15:41

رسانه ملی باز هم رکب خورد!

آزاده نامداری چادر خود را کنار گذاشت+ تصاویر

این مجری سابق تلویزیون، بارها به اینکه همیشه و در همه حال پوشش چادر دارد، افتخار کرده بود اما بلافاصله پس از گرفته شدن آنتن از او، این پوشش را کنار گذاشت!

به گزارش خوبان، مجری معروف صداوسیما که از ماه ها قبل، برنامه جدیدی در رسانه ملی نداشته است، با انتشار تصویری، چادر خود را کنار گذاشت.

آزاده نامداری که از هفته ها قبل، برنامه ای در تلویزیون ندارد، بازی در یک فیلم سینمایی را آغاز کرده است. ساخت فیلم سینمایی «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت در تهران کلید خورده و بلافاصله عکسی از نامداری در این فیلم منتشر شده است.

اين فيلم محصول مشترک ايران و لهستان و داستان دختر و پسري است که در تهران گردي‌هاي خود با مردي برخورد مي‌کنند که مشکلي دارد. آن‌ها سعي مي‌کنند راه حلي براي اين مشکل پيدا کنند و..

 

آزاده نامداری

 

نامداری

جالب است که این مجری سابق تلویزیون، در مصاحبه های پیشین خود بارها به پوشش همیشگی چادر خود از جمله در تلویزون، افتخار کرده بود اما بلافاصله پس از گرفته شدن آنتن از او، این پوشش را کنار گذاشت.

نامداری زمستان سال گذشته با بیان اینکه “من از دوم راهنمایی چادری شدم”  گفته بود: “باید خدا را شکر کنم که در آن محیط مردانه‌ای که کار می‌کنم چادری هستم. خدا را شکر که در تلویزیون کار می‌کنم و چادری هستم. خدا را شکر که وقتی روی آنتن می‌رفتم آدم چادری بودم.”

آزاده نامداری 1

نامداری همچنین درباره چند عکسی که بدون چادر از او منتشر شده بود، موضع سختی گرفته و حتی برخی از آنها را تلویحا جعلی خوانده بود: او در پاسخ به این سوال که “این عکس‌های بدون چادر شما که می‌گویند منتشر شده بود از کجا منتشر شد؟” گفته بود: “نمی‌دانم. واقعا دارم احساس می‌کنم یک نفر این عکس‌ها را احتمالا به رسانه‌های خاص هدفدار برای تخریب داده است. 3 تا از آن عکس‌ها که اصلا وجود ندارد.”

با این وجود، تنها چند هفته پس از دوری این مجری از تلویزیون، او تصمیم به بازی در یک فیلم سینمایی و کنار گذاشتن چادر خود گرفته است. جالب اینجاست که تصاویر بدون چادر مربوط به حضور او در این فیلم، در حالی منتشر شده که تنها یک روز از فیلمبرداری فیلم مذکور گذشته است.

در این میان رکب خوردن رسانه ملی از مجریانی که خود این رسانه با سرعت قابل ملاحظه ای به تبلیغ آنها پرداخته و باعث مطرح شدن نام آنها در میان مردم شده، قابل توجه است.

این اولین باری نیست که صداوسیما با چنین موردی مواجه می شود. برخی مجریان و بازیگران سریال های رسانه ملی پس از مدت کوتاهی، با ظاهری متفاوت حتی از شبکه های ماهواره ای نیز سردرآورده اند. با این حال، روند بزرگ کردن بی‌منطق افراد و توجه افراطی به آنها در رسانه ملی همچنان ادامه دارد و تبعات این اتفاق، از جمله دلسرد شدن مخاطبان و از دست رفتن اعتماد عمومی مغفول مانده است.

منبع: صراط

انتهای پیام/56

اخبار مرتبط:

اعلام رسمی طلاق “فرزاد حسنی” از آزاده نامداری

مدیران رسانه ملی مسئول روابط خصوصی بازیگران‌ و مجریان هستند؟

تلویزیون در ضیافت ‘ستاره‌ها’ چه سبک‌زندگی‌ای را ترویج می‌کند؟

تصاویر/ حسن‌ خمینی در عقدکنان فرزاد حسنی و آزاده نامداری

مجری‌ معروف‌ در جشن‌ تولد همسرش+عکس

اقدام غیراخلاقی مجری مشهور صدا و سیما + عکس

مجریان فراری صداوسیما کنار یکدیگر +عکس


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads