کد خبر: 79766 - تاریخ: چهارشنبه، 20 می 2015 - 09:01

زمان و جزئیات برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۴ صبح روز جمعه اول خردادماه سال جاری با تعداد ۱۹۳ هزار و ۴۵۹ داوطلب در ۵۸ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خوبان، بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۴ صبح روز جمعه اول خردادماه سال جاری با تعداد ۱۹۳ هزار و ۴۵۹ داوطلب در ۵۸ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

کارت شرکت در اولین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی به‌همراه برگ راهنمای مربوطه از روز گذشته سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان تا روز پنجشنبه برای دریافت کارت شرکت در آزمون خود فرصت دارند.براساس این گزارش همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون به همراه اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار در این آزمون الزامی است.

در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به هر یک از داوطلبان دو دفترچه آزمون شامل یک دفترچه سؤالات آزمون عمومی و یک دفترچه سؤالات آزمون اختصاصی به همراه یک پاسخنامه داده می‌شود و ضرورت دارد پاسخ سؤالات عمومی و اختصاصی را در همان پاسخنامه ثبت کند.

داوطلبان برای پاسخ به ۱۱۵ سوال عمومی ۱۴۰ دقیقه زمان و برای سوالات اختصاصی ۷۰ دقیقه زمان دارند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/84


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads