کد خبر: 79713 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 می 2015 - 13:20

دبیر حزب مؤتلفه گیلان:

فعالان ستاد موسوی در استانداری پست و مقام گرفته‌اند/ سکوت در برابر جریان فتنه در گیلان هرگز پذیرفتنی نیست

حسن کربلایی با تاکید بر اینکه کسانی که در ستاد میرحسین موسوی فعال بودند متاسفانه امروز در استانداری پست و مقام گرفته‌اند، گفت: کسانی که با رسانه‌های بیگانگان، بی بی سی و رسانه های معاند علیه نظام مصاحبه کرده اند و مردم را به آمدن به خیابان ها تحریک می‌کردند الان با امکانات دولت کار سیاسی و حزبی انجام می‌دهند.

به گزارش خوبان، حسن کربلایی در گفت‌و‌گو با تسنیم با بیان اینکه دولت اعتدال در عزل و نصب‌ها به شعار اعتدال توجه کند، اظهار داشت: از دولت اعتدال انتظار می‌رود پست‌های مهم و حساس کشوری و استانی را در اختیار افراد مومن و انقلابی قرار دهد.

 

حسن کربلایی

 

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با بیان اینکه متاسفانه در روزهای اخیر افرادی که در فتنه 88 نقش اساسی را داشته‌اند در گیلان به آنان پست‌هایی داده شده است، افزود: متاسفانه هم اکنون افرادی که در فتنه 88 در گیلان جوانان دانشجو را تحریک می‌کردند که حتی در جلسه امتحان حاضر نشوند و حتی بعضا سابقه دستگیری نیز دارند پست حساس گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات بیگانگان، سلطنت طلبان، رژیم صهیونیستی و منافقین فتنه 88 را راه اندازی کرد، افزود: هر شخصی که در این نظام می‌خواهد مسئول شود باید حداقل یکبار این فتنه‌ها را محکوم کرده باشد تا خیال مردم راحت شود و به نوعی مصداق همدلی و همزبانی باشد.

دبیر حزب مؤتلفه گیلان با تاکید بر اینکه کسانی که در ستاد میرحسین موسوی فعال بودند متاسفانه امروز در استانداری پست و مقام گرفته‌اند، گفت: کسانی که با رسانه‌های بیگانگان، بی بی سی و رسانه های معاند علیه نظام مصاحبه کرده اند و مردم را به آمدن به خیابان ها تحریک می‌کردند الان با امکانات دولت کار سیاسی و حزبی انجام می‌دهند.

کربلایی با بیان اینکه اگر لازم باشد نمونه هایی از این حرکات را اعلام می‌کنم افزود: از استاندار گیلان انتظار می رود دقت نظر بیشتری در انتصابات داشته باشد همه ما رفتنی هستیم این پست‌ها و جایگاه‌ها رفتنی است و تمام اعمال کارگزاران و استاندار توسط مردم رصد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام عملکرد استاندار گیلان زیرنظر دوستداران و دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی است، اظهار داشت: به نظر می رسد آقای استاندار در بعضی جاها زیربار برخی فشار افراد و جریانات در دادن پست‌ها می‌رود که لازم است تجدید نظر شود.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان  تأکید کرد: حزب‌الله گیلان از نماینده ولی فقیه در گیلان درخواست دارد که درباره عزل و نصب‌های اخیر در گیلان روشنگری کنند.

کربلایی با بیان اینکه جولان فتنه‌گران در گیلان پذیرفتنی نیست، گفت: سکوت در برابر جریان فتنه و منحرف سیاسی در گیلان هرگز پذیرفتنی نیست و مردم انتظار دارند سیاسیون سکوتشان را بشکنند.

دبیر حزب موتلفه گیلان با تاکید بر اینکه نمایندگان گیلان باید در برابر این انتصابات موضع بگیرند، خاطرنشان کرد: نمایندگان گیلان باید بدانند مردمی که به شما رای داده اند بایستی حافظ منافع مادی و معنوی آنها باشید آیا منافع معنوی مردم گیلان با این انتصابات از مسئولیت‌های استانی تا فرمانداران و بخشداران زیرسئوال نرفته است.

کربلایی افزود: این نوع انتصابات و حرکات همدلی دولت و مردم نیست و لازم است در این رفتار ها تجدید نظر شود.

انتهای پیام/28

 

 

 

اخبار مرتبط:

مشاوران استاندار گیلان از دستگیرشدگان فتنه سال ۸۸ هستند‌/ قدردانی از آیت‌الله قربانی

کربلایی: آیا جلسه‌های عبدالغفار شجاع با اجازه استاندار گیلان برگزار شده یا او خود مختار است؟/ نمایندگان گیلان اعلام نظر کنند

چرا نماینده شاکی از رسانه های گیلان از خیانتکاران حمایت می کند و مدافع «م-ه» است

میتینگ اصلاحاتیان یا بزرگداشت آیة الله احسانبخش؟!؟

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads