کد خبر: 79687 - تاریخ: دوشنبه، 18 می 2015 - 21:00

مربی تیم کشتی خمام خبر داد:

درخشش کشتی گیران خمامی در مسابقات کشتی پهلوانک های گیلان

کشتی گیران خمامی در مسابقات کشتی پهلوانک های گیلان، خوش درخشیدند.

به گزارش خوبان: کشتی گیران خمامی در مسابقات کشتی پهلوانک های گیلان که روز جمعه در لنگرود برگزار شد، خوش درخشیدند.

مسابقات کشتی پهلوانک‌های آزاد و فرنگی قهرمانی گیلان ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه جاری در سالن کارگران شهر چاف و چمخاله لنگرود برگزار شد و طی آن دو کشتی گیر خمامی به نام های محمد پوراسماعیلی در وزن 85 کیلوگرم به مقام اول دست یافت و امیر محمد سمیع زاده نیز در وزن 38 کیلوگرم سوم شد.

مهیار صفری مربی تیم کشتی خمام در این رقابت ها در خصوص مسابقات به خبرنگار ما گفت: این مسابقات در رده سنی نونهالان پهلوانک های قهرمانی استان برگزار شد که به نوعی انتخابی کشور بود.

رئیس هیئت کشتی خمام کیفیت رقابت ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کشتی فرنگی گیلان در همه رده های سنی در کشور حرفی برای گفتن دارد. 

مربی تیم کشتی خمام در این رقابت ها با ابراز امیدواری برای مدال آوری محمد پوراسماعیلی در رقابت های کشوری گفت: سال گذشته هم این کشتی گیر خمامی مقام اول استان را به دست آورده بود.

صفری عمده مشکل مسابقات را قرار داشتن در فصل امتحانات عنوان کرد و افزود: به همین دلیل تیم خمام نتوانست به صورت کامل در مسابقات شرکت کند و تنها با 4 کشتی گیر در رقابت ها حضور یافت.

وی از احتمال میزبانی خمام برای مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان استان خبر داد و گفت: این مسابقات یک ماه دیگر برگزار می گردد.

گفتنی است، این مسابقات با حضور ۹۶ کشتی گیر در قالب ۱۴ تیم برگزار شد که تیم شهرداری چاف و چمخاله ، لنگرود و دخانیات رشت به ترتیب اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. داریوش
     | 2015/05/19 - 22:28
    پاسخ
    +1
    0

    باتشکر از مربی فهیم ،زحمت کش ،سخت کوش وپی گیر خمام جناب آقای مهار صفری ،پیروزی محمد پوراسماعیلی در مسابقات کشوری را آرزومندیم .

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads