کد خبر: 79582 - تاریخ: یکشنبه، 17 می 2015 - 13:02

انتظار یمنی‌ها در سواحل یمن

«کشتی نجات» به آب‌های آزاد مقابل یمن رسید

بامداد امروز، کشتی نجات به آب‌های آزاد مقابل یمن رسیده و به‌سوی خلیج عدن و بندر الحدیده در حال حرکت است.

به گزارش خوبان: کشتی نجات سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که حامل کمک‌های انسان دوستانه ملت ایران به مردم مظلوم یمن است، بامداد امروز با خروج از آب‌های عمان وارد آب‌های آزاد و بین‌المللی در حاشیه کشور یمن شد.

بنا بر اعلام کاپیتان قاضی میرسعید از دقایقی پیش، کشتی نجات به آب‌های آزاد مقابل یمن رسیده و به‌سوی خلیج عدن و بندر الحدیده در حال حرکت است. پیش‌بینی می‌شود تا ساعاتی دیگر کشتی نجات به خلیج عدن برسد.

پیش از این عربستان اعلام کرده بود که اجازه نخواهد داد کمک های ایران به دست مردم یمن برسد، با این حال کشتی ایرانی توانست خود را به آب های یمن برساند.

جمع کثیری از اهالی مناطق ساحلی یمن از چند روز پیش از رسیدن کشتی امداد ایرانی به کشورشان، برای استقبال از آن در کنار ساحل تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، اهالی استان ساحلی «الحدیده» برای استقبال از کشتی مساعدات ایرانی در کنار ساحل تجمع کرده و بشکل نمادین یک پرچم بزرگ کشورشان بر روی آب انداختند.

این گزارش حاکی است که مردم یمن، تحرکات عربستان برای جلوگیری از رسیدن کشتی حامل کمک های انسانه دوستانه ایران به یمن را محکوم کردند.

اهالی استان الحدیده از تمام ملت یمن خواستند که در روزهای آینده برای حمایت از رسیدن «کشتی نجات» ایران به یمن، در محکومیت تهاجم عربستان و سیاست‌های خصمانه‌اش علیه کشورشان دست به تظاهرات بزنند.

 
منبع: دانا
انتهای پیام/90
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads