کد خبر: 7934 - تاریخ: جمعه، 21 سپتامبر 2012 - 20:38

سازنده فیلم موهن مرتد است

امام جمعه آستارا گفت: عامل ساخت فیلم موهن و توهین به پیامبر (ص) طبق اعلام مقام معظم رهبری مرتد است.

به گزارش خوبان به نقل از فارس : حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: دوران دفاع مقدس جزو حساس‌ترین و مهم‌ترین مقاطع عمر انقلاب اسلامی ایران است و در سایه ایثارگری و مقاومت ملت ایران اسلامی بود که نظام و انقلاب ما به اوج عزت و عظمت رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آسان به دست نیامده و برای پیروزی و حفظ آن خون‌های گرانبهایی ریخته شده است، افزود: اگر نسل امروز با ارزش‌های انقلاب و تاریخ آن آشنا شود در برابر هر گونه انحرافی ایستادگی می‌کند و دشمن به راحتی نمی‌تواند به اهداف خود در ایران اسلامی برسد.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تصریح کرد: رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس جزو پرافتخارترین بخش‌های تاریخ ملت ایران اسلامی است که باید به گونه‌ای روان و زیبا برای نسل امروز بازگو شود.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با درایت و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه روزافزون با درایت رهبر فرزانه انقلاب و ملت غیور ایران به جایی رسیده است که استکبار انگشت به دهان مانده ضمن اینکه روند توسعه‌ای ما باید با شتاب بیشتری ادامه یابد.

حافظ‌نیا با اشاره به روز ملی تکریم بزرگداشت امامزادگان، بر لزوم توجه هر چه بیشتر بر این اماکن مقدس تاکید کرد و گفت: ایران اسلامی به لحاظ وجود امامزادگان بسیار غنی است و باید از ظرفیت‌های معنوی و فرهنگی آن به نحو مطلوب استفاده شود.

وی با انتقاد از عدم پیشرفت عمرانی بقعه امامزاده آستارا، بر لزوم توجه بیشتر مسئولان ذی‌ربط تاکید کرد و افزود: چندین سال است که امامزاده این شهرستان به لحاظ عمرانی پیشرفت زیادی نداشته‌اند و باید هر چه سریع‌تر این بقعه تکمیل شود.

خطیب جمعه آستارا در ادامه با محکوم کردن ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اکرم (ص)، عوامل آن را طبق نظر امام راحل و مقام معظم رهبری مرتد دانست و افزود: زمانی که سلمان رشدی ملعون به کتاب آسمانی مسلمانان قران کریم اهانت کرد امام راحل حکم ارتداد و اعدام او را اعلام کرد و مقام معظم رهبری نیز تکرار اعمال شبیه این را نیز مانند حکم سلمان رشدی مرتد دانسته‌اند.

وی با اشاره به تکرار توطئه‌های شوم آمریکا و صهیونیست در توهین به مقدسات مسلمانان، تصریح کرد: توهین به مقدسات مسلمانان نشانه زبون و ذلیل شدن استکبار جهانی و ایادی آنهاست که این اعمال نشان می‌‌دهد استکبار در حال نابودی و انزوا است.

حافظ‌نیا با تبریک به مناسبت فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، به تمام دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه از مسئولان و مردم خواست تا در راستای توسعه و پیشرفت علمی، آموزشی و فرهنگی کشور همکاری لازم را داشته باشند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads