کد خبر: 79223 - تاریخ: سه‌شنبه، 12 می 2015 - 11:04

صبح امروز/

ایستگاه 10 آتش نشانی رشت افتتاح شد

مراسم افتتاح ایستگاه 10 آتش‌نشانی صبح امروز در کیلومتر 5 جاده تهران نرسیده به دانشگاه گیلان با حضور مسئولان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خوبان: مراسم افتتاح ایستگاه 10 آتش‌نشانی صبح امروز در کیلومتر 5 جاده تهران نرسیده به دانشگاه گیلان با حضور مسئولان مورد بهره‌برداری قرار آتش نشانیگرفت.

شهردار رشت در حاشیه مراسم مذکور به خبرنگار فارس اظهار کرد: رشت نیازمند 15 ایستگاه آتش‌نشانی است که امروز ایستگاه 10 آن افتتاح شد.

سید محمدعلی ثابت‌قدم با بیان اینکه در آینده یک ایستگاه دیگر آتش‌نشانی در رشت افتتاح می‌شود، تصریح کرد: مکان‌یابی بقیه ایستگاه‌ها در دست مطالعه است.

وی با بیان اینکه تمرکز زدایی از یک سال پیش در شهرداری رشت آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا فعالیت‌های ستاد شهرداری را به مناطق و نواحی سوق دهیم.

شهردار رشت در ادامه پایدار کردن مدیریت و فرهنگ شهری را بسیار مهم خواند و گفت: منابع انسانی بر مبنای توسعه شهری و نیروی داخلی خواهد بود و باید بتوانیم شهر را به توسعه نسبی برسانیم.

وی برطرف شدن موانع شهری را در اولویت برنامه‌ها عنوان کرد و متذکر شد: اولویت‌های بالاتر صبورتر و ارزشمندتر است.

ثابت‌قدم در نظر گرفتن منافع عمومی را مهم‌تر از منافع خصوصی دانست و خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با انجام فعالیت‌های خود شهروندان را راضی کنیم.

وی ساماندهی دست‌فروشان، برطرف شدن مشکلات آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری، پیاده‌ راه‌سازی و… را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/32


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads