کد خبر: 78944 - تاریخ: جمعه، 8 می 2015 - 12:21

امروز برگزار می‌شود؛

راهپیمایی مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی آل سعود در یمن/ شعار امروز: مرگ بر سه قاتل کودکان، آل سعود اسراییل و آمریکای بی وجدان

ستاد مردمی حمایت از ملت مظلوم یمن شعار “مرگ بر سه قاتل کودکان، آل سعود اسراییل و آمریکای بی وجدان” را نیز از فریادهای شرکت کنندگان در این راهپیمایی اعلام کرده است.

به گزارش خوبان به نقل از راه دانا: امروز پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور راهپیمایی پر شور مردم در حمایت از مظلومیت مردم یمن و محکومیت کشتار بی رحمانه مردم مسلمان یمن توسط رژیم اسرائیلی سعودی برگزار می‌شود.

در همین راستا ستاد مردمی حمایت از مردم یمن اعلام کرد که مردم سراسر کشور روز جمعه بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در راهپیمایی حمایت از مردم بی دفاع یمن شرکت خواهند کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است: مردم شریف ایران در سراسر کشور کشتار کودکان و مردم بی دفاع توسط رژیم کودک کش آل سعود را محکوم خواهند کرد.

 

این اطلاعیه می افزاید: روز جمعه هجدهم اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جمعه مردم کشور با شعار ” از غزه تا یمن، کشتار کودکان را متوقف کنید” انزجار خود از جنایات آل سعود را اعلام و حمایت خود از انقلاب مردمی یمن را اعلام خواهند کرد.

 

ستاد مردمی حمایت از ملت مظلوم یمن شعار “مرگ بر سه قاتل کودکان، آل سعود اسراییل و آمریکای بی وجدان” را نیز از فریادهای شرکت کنندگان در این راهپیمایی اعلام کرده است.

 

انتهای پیام/36


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads