کد خبر: 78690 - تاریخ: سه‌شنبه، 5 می 2015 - 13:22

21 اردیبهشت ماه؛

نخستین خانه ژیمناستیک دانش آموزی گیلان افتتاح می شود

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۲۱ اردیبهشت ماه نخستین خانه ژیمناستیک دانش آموزی گیلان افتتاح می‌شود.

به گزارش خوبان:علی فرهنگ در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه بیش از 100 برنامه فرهنگی، ورزشی و پژوهشی به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در گیلان برگزار می‌شود، اظهار داشت: برنامه‌های ورزشی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در دو بخش ویژه معلمان و کارمندان و دانش آموزان انجام می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه تنیس‌روی‌میز پدر و پسر به مناسبت گرامیداشت روز معلم و پدر خبر داد و افزود: پدر و پسر از کیاشهر مقام نخست را کسب کردند و عنوان دوم به پدر و پسری از انزلی اختصاص یافت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: مسابقات ورزشی ویژه کارکنان و معلمان در چهار رشته ورزشی انجام و اختتامیه المپیاد درون مدرسه‌ای در تمام شهرستان‌ها و مدارس مختلف برگزار می‌شود.

 

ژیمناستیک

 

برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای 21 اردیبهشت در رشت

فرهنگ خاطرنشان کرد: با حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش 21 اردیبهشت اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای به صورت نمادین در مدرسه تیزهوشان رشت برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کوهپیمایی ویژه معلمان و کادر اداری آقا و خانم آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت هفته معلم خبر داد و تصریح کرد: این برنامه ورزشی در شهرستان لنگرود انجام می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: با حضور میهمانان کشوری 21 اردیبهشت ماه نخستین خانه ژیمناستیک دانش آموزی گیلان افتتاح می‌شود.

فرهنگ با بیان اینکه خانه ژیمناستیک با تغییر کاربری یکی از سالن‌های ورزشی در رشت ایجاد شد، گفت:این سالن به لوازم ورزش ژیمناستیک مجهز است که با استفاده از معلمان و مربیان متخصص آموزش‌های لازم به دانش آموزان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ 90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads