کد خبر: 78365 - تاریخ: جمعه، 1 می 2015 - 10:32

هفته 28 لیگ برتر فوتبال/

ملوانان برای بقا در لیگ می جنگند/ فولاد در اندیشه آسیایی شدن

دیدار حساس و تماشایی تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و فولاد خوزستان از ساعت ۱۸ عصر امروز در هفته بیست و هشتم از چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس در استادیوم تختی انزلی برگزار می‌شود.

به گزارش خوبان: دیدار حساس و تماشایی تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و فولاد خوزستان  از ساعت 18 عصر امروز در هفته  بیست و هشتم از چهاردهمین دوره  لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس  در استادیوم تختی انزلی برگزار می‌شود.

نفت،ذوب آهن  و فولاد 3 حریف هفته‌های اخیر ملوان بودند که ملوان در آخرین گام در برابر فولادی‌ها قرار می‌گیرد، شیوه بازی فولاد خوزستان تا حدود زیادی متفاوت از نفت و ذوب آهن است و ایدهای برای پیروزی ملوان در این دیدار بسیار زیاد است.

 

ملوان

 

در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های فوتبال ملوان و انزلی 23 بار با یکدیگر رقابت کرده‌اند که شش بازی را ملوان و 11 بازی را فولادی‌ها پیروز به رختکن رفتند و شش دیدار این دو تیم نیز با تساوی به پایان رسید.

تیم‌های فوتبال ملوان و فولاد در دیدار امروز  بازیکن محرومی ندارندولی مازیار زارع، ابولحسن جعفری، رضا اعتمادی، عزیز معبودی، عزت‌الله پورغاز و حسین کنعانی با داشتن 1 یا 2 کارت زرد در آستانه  محرومیت قرار دارند.

ملوانان در هفته قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران مقابل تیم نفت تهران با نتیجه ی 2 بر صفر شکست خوردند تا شرایطش در انتهای جدول بحرانی‌تر شود و فولاد خوزستان نیز پس از حذف از رقابت‌های آسیایی در مرحله گروهی در لیگ برتر نیز با شکست خانگی مقابل ذوب آهن اصفهان امید به قهرمانی را تا حد زیادی از دست داده است.

ملوانان برای رهایی از سقوط از لیگ برتر و فولادی‌ها برای کسب سهمیه جام باشگاه‌های آسیا نیازمند هر سه امتیاز این دیدار هستند، دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان در فصل گذشته سرمربی ملوانان بود و پس از 13ماه دوری از انزلی این بار برای مصاف با تیم سابقش به این شهر ساحلی سفر کرده است.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/67


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads