کد خبر: 78205 - تاریخ: چهارشنبه، 29 آوریل 2015 - 13:44

پیام رئیس شورای شهر خشکبیجار به مناسبت روز شوراها؛

تلاش داریم منویات رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم/ با توجه به اصل دانش محوری سعی در برطرف نمودن مشکلات خشکبیجار داریم

به مناسبت 9 اردیبهشت روز شوراها حمید صفری رئیس شورای اسلامی شهر خشکبیجار در پیامی ضمن تبریک این روز، ابراز امیدواری نمود شورای اسلامی شهر خشکبیجار همواره در مسیر ارائه خدمت خالصانه به نظام اسلامی گام بردارد.

به گزارش خوبان: به مناسبت 9 اردیبهشت روز شوراها، حمید صفری رئیس شورای اسلامی شهر خشکبیجار در پیامی ضمن تبریک این روز، تلاش در سنگر شورای اسلامی شهر خشکبیجار به منظور خدمت گذاری به مردم خشکبیجار را برای خود افتخار دانست.

متن پیام حمید صفری که در اختیار ما گذاشته شده است به شرح ذیل می باشد:

 

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری فرمودند: «هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست»، امروز شورای اسلامی شهر خشکبیجار با لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب سعی دارد در سالی که به نام «دولت و مردم؛ هم دلی و هم زبانی» نام گذاری شده روز به روز در مسیر ارائه خدمت خالصانه به نظام اسلامی و تصمیم گیری در حوزه وظایف خود گام برداشته و تلاش دارد همچون گذشته منویات رهبر فرزانه انقلاب را نصب العین خود قرار دهد.

اینجانب افتخار می کنم که در سنگر شورای اسلامی شهر به مردم عزیز خشکبیجار خدمت می نمایم و امروز به عنوان یکی از خادمین شما برای آبادانی شهر خشکبیجار با تمام وجود تلاش خواهم نمود.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات خالصانه ی همه اعضای شورای اسلامی شهر خشکبیجار که با وظیفه شناسی و با توجه به اصل دانش محوری سعی در حل مشکلات شهر دارند و با رعایت امانت مداری برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می نمایند روز شوراها را تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در راه خدمت به شهروندان موفق و موید باشند.

 

انتهای پیام/17


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

    • هم زبان
       | 2015/04/30 - 23:17
      پاسخ
      +1
      0

      آقای دقت کار
      اگه قرار باشه مردم به شما اطمینان کنن و رای بدن خودشون اینکارو میکنن
      نیاز به اینجور تبلیغات ها نیستش برادر بزرگوار

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads