کد خبر: 78180 - تاریخ: چهارشنبه، 29 آوریل 2015 - 00:37

غنیمت صهیونیست‌ها از زلزله نپال+ تصاویر

صبح روز دوشنبه هواپیمای نظامی رژیم صهیونیستی که به ظاهر برای ارسال کمک های بشر دوستانه(!) به نپال فرستاده شده بود، دست پر به سرزمین های اشغالی بازگشت.

به گزارش خوبان، چند سالی است که سران رژیم صهیونیستی دغدغه کمبود جمعیت را دارند و شکست این رژیم در جنگ های ۳۳ روزه و ۵۵ روزه، مهاجرت معکوس را در سرزمین های اشغالی تشدید کرده است.

زمین لرزه اخیر نپال و تصاویر منتشر شده از آن که اشکهای میلیونها انسان را در سرتاسر جهان بر چشم ها جاری ساخت، گویی بهترین فرصت را در اختیار سران کودک کش رژیم صهیونیستی قرار داده تا بتوانند کمبود جمعیت خود را حتی اگر شده با انتقال کودکان بی سرپرست نپالی به سرزمین های اشغالی جبران کنند.

 

غنیمت صهیونیست ها از زلزله نپال 1

صبح روز دوشنبه هواپیمای نظامی رژیم صهیونیستی که برای ارسال کمک های بشر دوستانه(!) به نپال فرستاده شده بود اینبار دست پر به منزل بازگشت.

غنیمت صهیونیست ها از زلزله نپال 2 غنیمت صهیونیست ها از زلزله نپال 3

رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۲۵ کودک در این هفته به سرزمین های اشغالی منتقل می شوند. اینطور که پیداست کودکانی که مادرانشان را در زلزله از دست داده اند طعمه خوبی برای زوج های همجنسگرای صهیونیستی شده اند.

غنیمت صهیونیست ها از زلزله نپال 4

انتهای پیام/20


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads