کد خبر: 7783 - تاریخ: چهارشنبه، 19 سپتامبر 2012 - 17:40

استقبال مردم شیعه و سنی رضوانشهر از خدام حرم رضوی

امام جمعه رضوانشهر در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور خدام حرم قدس رضوی اظهار کرد: خدام حرم قدس رضوی با حضور خود در رضوانشهر این شهر را منور کردند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: خدام رضوی ظهر امروز با در دست داشتن پرچم بارگاه مطهر امام رضا (ع) در جمع پرشور مردم سنی و شیعه این شهرستان حضور یافتند.

امام جمعه رضوانشهر در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور خدام حرم قدس رضوی اظهار کرد: خدام حرم قدس رضوی با حضور خود در رضوانشهر این شهر را منور کردند.

حجت‌الاسلام هادی حبیبی، علاقه و ارادت به امام رضا (ع) و عترت پاک اهل‌بیت (ع) را یکی از ویژگی‌های مسلمانان دانست و تصریح کرد: شیعه و سنی با وحدتی که دارند از خادمان حرم رضوی استقبال می‌کنند.

خدام حرم قدس رضوی با حضور بر مزار شهدای نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. همچنین آنها پس از نیم ساعت مداحی اقدام به پخش نمک تبرک حرم علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) در بین مردم کردند.

دیدار با خانواده‌ شهید اصغر نوری در روستای شفا رود از جمله برنامه‌های سفر خدام حرم قدس رضوی به رضوانشهر بود. مادر شهید اصغر نوری صبح امروز دارفانی را وداع گفت و خادمان پس از قرائت روضه‌ای در مقام این مادر از دنیا رفته، رضوانشهر را به مقصد هشتپر تالش ترک کردند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads