کد خبر: 77826 - تاریخ: جمعه، 24 آوریل 2015 - 10:50

با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان؛

مدرسه 9 کلاسه ایثار خمام افتتاح شد + تصاویر

مدرسه 9 کلاسه ایثار با حضور مقدم مدیر کل نوسازی مدارس گیلان و مسئولین بخش افتتاح شد.

به گزارش خوبان: مدرسه 9 کلاسه ایثار با حضور مقدم مدیر کل نوسازی مدارس گیلان و مسئولین بخش افتتاح شد.

مقدم مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در آئین بهره‌ برداری دبستان استثنایی ایثار خمام با بیان اینکه این پروژه با لطف و عنایت خداوند متعال و با تلاش و همراهی همكاران اداره کل نوسازی مدارس به اتمام رسید، اظهار کرد: ارائه خدمات‌ مطلوب به افراد محروم و معلول جامعه یکی ازاساسی ترین برنامه های نوسازی مدارس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش می کنیم.

وی با اشاره به تحولات عظیم در بحث فضاهای آموزشی در بعد از انقلاب اسلامی، ابراز داشت: همه باید بکوشیم زیر ساخت های آموزشی را فراهم کرده و یقین داریم انجام این مهم یک فریضه است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در خصوص وضعیت سازه‌های مدارس اظهار داشت: بر اساس بررسی های بعمل آمده مدارس مستحکم ترین بنا و مقاوم ترین سازه ها در برابر زلزله می باشند.

وی در بخش دیگر از سخنانش بیان نمود: دبستان مذکور با مساحت 850 مترمربع شامل 9 کلاس درس و با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان ساخته شده و تحویل اداره  آموزش و پرورش استثنایی استان شد.

مقدم در پایان با بیان اینکه باید همیشه قدردان زحمات معلمان باشیم، تصریح نمود: ما سعی داریم با احداث مدارس زیبا، مستحکم و کارا بتوانیم بخشی از مشکلات این قشر زحمتکش را کاهش دهیم.

گقتنی است؛ مدرسه ایثار، با زمین اهدایی مرحوم  حاج ميرقربان سيد موسوي از خیرین خمامی ساخته شده و هم اکنون 40 دانش آموزان در آن مشغول تحصیل هستند.

لازم به ذکر است، این مدرسه دو سال پیش افتتاح شده بود اما طی این مراسم، به صورت رسمی دانش آموزان از مدرسه قدیمی به مدرسه جدید منتقل شدند.

 

افتتاح مدرسه ایثار در خمام1 افتتاح مدرسه ایثار در خمام2 افتتاح مدرسه ایثار در خمام3 افتتاح مدرسه ایثار در خمام4 افتتاح مدرسه ایثار در خمام5 افتتاح مدرسه ایثار در خمام6 افتتاح مدرسه ایثار در خمام7 افتتاح مدرسه ایثار در خمام8 افتتاح مدرسه ایثار در خمام9 افتتاح مدرسه ایثار در خمام10 افتتاح مدرسه ایثار در خمام11

 

افتتاح مدرسه ایثار در خمام

 

انتهای پیام/89


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads