کد خبر: 77815 - تاریخ: جمعه، 24 آوریل 2015 - 09:15

حسین توکلی خبر داد:

مهلت انتخاب رشته دکترای ۹۴ تمدید شد

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکترای ۹۴ تا روز یکشنبه از ایجاد اصلاحاتی در دفترچه راهنمای این دوره خبر داد.

به گزارش خوبان: حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با تسنیم درباره انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون دوره نیمه متمرکز دکترای سال 94 اظهار داشت: تا ساعت 8 صبح پنجشنبه سوم اردیبهشت‌ ماه  23 هزار و 603 داوطلب از بین 56 هزار و 740 داوطلب مجاز به انتخاب رشته نسبت به انتخاب رشته خودو تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته اقدام کرده‌اند به عبارتی دیگر 42 درصد از مجازین به انتخاب رشته در این فرصت نسبت به تکمیل فرآیند انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

وی افزود: به منظور ارائه تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دکترای سال 94 مهلت انتخاب رشته این آزمون تا ساعت 24 روز یکشنبه 6 اردیبهشت تمدید شد.

 

کنکور دکتری دانشگاه آزاد

 

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: داوطلبان و مجازین انتخاب رشته می‌توانند براساس اطلاعیه سازمان در خصوص تمدید مهلت انتخاب رشته و همچنین اصلاحات صورت گرفته در دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی این دوره از آزمون که از ساعت 18 عصر پنج شنبه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد:‌ آن دسته از داوطلبانی که پیش از این نسبت به تکمیل فرآیند انتخاب رشته خود و فرم اینترنتی انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند می‌توانند ضمن مطالعه این اطلاعیه و با مشاهده اصلاحات صورت گرفته در کد رشته‌های امتحانی در صورت لزوم نسبت به ویرایش و اصلاح کد رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/54


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads