کد خبر: 77637 - تاریخ: چهارشنبه، 22 آوریل 2015 - 15:44

استاندار گیلان خواستار شد:

توسعه سطح روابط تجاری گیلان با آستراخان/ ضرورت ساخت سرای ایرانیان در آستراخان

استاندار گیلان خواستار توسعه سطح روابط گیلان با آستراخان روسیه شد و گفت: مردم به دنبال اقدام‌های ملموس‌تری هستند.

به گزارش خوبان، محمدعلی نجفی ظهر امروز در دیدار با علی محمدی سرکنسول ایران در آستراخان روسیه در محل دفتر کار استاندار گیلان به اهمیت توسعه روابط با این کشور تاکید کرد.

وی اظهار کرد: اکنون که دشمنان با بهره‌گیری از رسانه‌های خود تبلیغات سوء و خلاف واقع را علیه کشور ما انجام می‌دهند توسعه روابط خارجی فرصت خوبی برای بیان حقیقت و آگاهی‌بخشی است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه بیان واقعیت‌ها موجب بی‌تاثیری تبلیغات سوء دشمنان می‌شود، تصریح کرد: هر قدر اتباع کشورهای خارجی از نزدیک واقعیت‌ها را ببینند تبلیغات سوء دشمنان کم‌اثرتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در روابط گیلان با آستراخان روسیه تنها به بازدیدها و برگزاری جلسات اداری نباید بسنده شود و مردم به دنبال اقدام‌های ملموس‌تری هستند.

نجفی با برشمردن مزیت‌های منطقه آزاد انزلی، بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در راستای تقویت همکاری‌ها تاکید کرد و یادآور شد: ایجاد سرای تجاری ایرانیان در آستراخان امری ضروری است.

سرکنسول ایران در آستراخان روسیه نیز در دیدار مذکور گیلان را دارای ظرفیت‌های توسعه تجارت زیادی با این کشور دانست و اظهار کرد: تولیدات محصولات کشاورزی و … از جمله ظرفیت‌های گیلان محسوب می‌شود که در آستراخان روسیه نیز مورد توجه است.

علی محمدی با بیان اینکه روسیه بازار مهمی برای انواع تولیدات صنعتی و کشاورزی ایران است، تصریح کرد: گیلان ظرفیت خوبی برای توسعه تبادلات تجاری با آستراخان روسیه دارد و از گذشته این ارتباط وجود داشته است.

وی با اشاره به اینکه برای معرفی برند محصولات ما در بازار باید تلاش بیشتری کنیم، یادآور شد: نباید در بخش مدیریت، ساماندهی و هدایت شرکت‌های تجاری به صورت مقطعی عمل کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/16


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads