کد خبر: 77620 - تاریخ: سه‌شنبه، 21 آوریل 2015 - 23:56

با شکست ایران مهر رشت؛

نوجوانان شهرداری خمام قهرمان مسابقات فوتبال زیرگروه رشت شد + حواشی

تيم فوتبال نوجوانان شهرداري خمام موفق شد در يك بازي زيبا و در حالي كه با دو گل از حريف خود ايران مهر رشت عقب بود با زدن سه گل، حريف رشتي خود را شكست داده و به عنوان قهرمانی دست یابد.

به گزارش خوبان: تيم فوتبال نوجوانان شهرداري خمام قهرمان مسابقات فوتبال زيرگروه شهرستان رشت شد.

ظهر امروز، تيم فوتبال نوجوانان شهرداري خمام در استاديوم سردار جنگل رشت در يك بازي زيبا و در حالي كه با دو گل از میزبان خود ايرانمهر رشت عقب بود با زدن سه گل، حريف رشتي خود را شكست داد و مقام قهرماني فوتبال زيرگروه شهرستان رشت را از آن خود نمود.

براي تيم نوجوانان شهرداري خمام در اين ديدار كريم باقري در دقايق 70 و 81  و محمد افروز در دقیقه 75 موفق به گلزني شدند. گل هاي تيم ايران مهر رشت نيز در دقايق 23 و 49 وارد دروازه شهرداری خمام شد.

 

17

 

بنابراين تيم نوجوانان شهرداري خمام كه پيش از اين توانسته بود به همراه ايران مهر رشت به رقابت هاي زيرگروه استان راه پيدا كند با شكست حريف رشتي خود در ديدار فينال، مقام نخست اين رقابت ها را به دست آورد.

در پايان اين رقابت ها به دو تيم برتر اين مسابقات كاپ قهرماني اهدا شد.

 

 

حواشي:

تعدادي از بانوان نيز از نزديك اين مسابقه را تماشا نمودند.

 

30

از جمله حواشي جالب اين مسابقه، زمانی بود که مربی ایران مهر پس از به ثمر نشستن دومين گل از سوي شهرداري خمام، براي گوشزد كردن نكات تاكتيكي به دروازبان تیمش، خود را به پشت دروازه تيم ايران مهر رساند! و علاوه بر دلداري دروازه بان، نكات فني را به وي منتقل نمود،‌ البته اين حركت با اعتراض مربيان شهرداري خمام همراه بود كه داور بازي در پاسخ به اين اعتراضات با اين جمله كه «اين مربي از وي براي اين كار اجازه گرفته» غائله را ختم به خير نمود.

 

20

 

تعدادي اندك تماشاچيان در ورزشگاه جلب توجه مي كرد اما همين تعداد كم نيز در صحنه هاي مشكوك طی چندين نوبت به كمك داور اعتراض نمودند و كمك داور سعي کرد از راه دور پاسخ تماشاچيان را بدهد!

برگزاري اين بازي راس ساعت 12 ظهر نيز در جاي خود جالب بود كه با پيگيري خبرنگار ما مشخص شد به دليل پر بودن ورزشگاه در زمان هاي ديگر دو تيم مجبور به برگزاري بازي در اين ساعت از روز شده بودند.

گفتنی است؛ از جمله نکات قابل تامل در این بازی، ندادن جایزه و مدال به تیم قهرمان بود.

 

انتهای پیام/37


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads