کد خبر: 77575 - تاریخ: چهارشنبه، 22 آوریل 2015 - 00:46

توهین یک مجنون زنجیر گسسته به حضرت ابوالفضل (ع)

میلاد جلیل‌زاده

آلبوم (ص) شاهین نجفی کلکسیونی از تمام جرایم گستاخانه و غیر اخلاقی است و او این‌بار، غیر از اسلام، حتی حریم ادیان الهی دیگر را هم نگاه نداشته است.

ماده 513 قانون مجازات اسلامی می‌گوید: هر کس به مقدسات اسلام یا هر یک از انبیا عظام یا ائمه طاهرین (ع) یا حضرت صدیقه‌ی طاهره اهانت نمایند، اگر مشمول حکم ساب‌النبی باشد ، اعدام می‌شود.
آلبوم (ص) شاهین نجفی کلکسیونی از تمام این جرایم گستاخانه و غیر اخلاقی است و او این‌بار، غیر از اسلام، حتی حریم ادیان الهی دیگر را هم نگاه نداشته.
نجفی این‌بار با یک تحدی‌گری وقیحانه؛ هم به کلیمیان توهین می‌کند و هم به مسیحیان، هم ملیت ایرانی را تحقیر می‌کند و هم دامنه‌ی گستاخی‌هایش به مذهب شیعه‌ی اثنی‌عشری می‌رسد.
3118439_507
سید محمد جهان‌آرا در یکی از قطعات این آلبوم چنان به تمسخر گرفته می شود که اگر بعثی‌ها با چنین لحنی درباره‌ی سردار شهید ما صحبت می‌کردند، متعجب می‌شدیم، مرزهای اخلاقی در آلبوم جدید نجفی چنان شکسته شده‌اند که انسان را نسبت به عدم سلامت عقلی این فرد، نه مشکوک ، بلکه مطمئن می‌کند و یکی از غمبارترین اتفاقاتی که در آلبوم (ص) افتاده، توهین به ساحت مقدس قمر بنی هاشم است.
اشاره‌ی دقیق به توهینی که توسط شاهین نجفی به مقدسات میلیاردها انسان خداپرست و تعصبات میلیون‌ها ایرانی میهن دوست کرده، ممکن نیست چون رفتارها و گفته‌های او به قدری وقیحانه است که تکرار و اشاره به آن‌ها از دایره‌ی معیارهای اخلاقی بیرون می‌زند.
اما فقط ذکر همین نکته کافی است که پیچیدن خبر توهین یک دیوانه‌ی زنجیر گسسته به حضرت ابالفضل (ع)، طی همین مدت کوتاهی که از ماجرا گذشته، خشم میلیون‌ها ایرانی معتقد را برانگیخته و قلبشان را بدرد آورده است.
آن اوایل که نجفی در حال توهین به مقدسات شیعی بود، خیلی‌ها رفتارهایش را توجیه می کردند و مثلاً وقتی او می‌گفت که از آش امام حسین متنفرم، این افراد هم در مقام توجیه می‌گفتند که به خود امام حسین توهین نشده و  نجفی صرفاً می‌گوید که آش دوست ندارد!
پروسه‌ای که شاهین نجفی، قصد به اتمام رساندش را داشت، حساسیت زدایی از مقدسات شیعی بود و او طی حرکت گام به گامش در این راه، ابتدا به گستاخی‌هایی دو پهلو و چند پهلو می پرداخت که می شد آنها را توجیه کرد و گفت که  توهینی صورت نگرفته، اما او امروز پروسه‌اش را به مرحله‌ای رسانده که علناً و صراحتاً، وقیحانه‌ترین توهین‌ها را نسبت به تمام مقدسات الهی از زبانش می‌شنویم و حالاست که باید سراغ آن آدم‌های خوش‌باور را گرفت و گفت: اینبار چه می‌گویید؟
آیا هنوز در پی توجیه رفتارهای این آدم گستاخ هستید یا اینکه قصد دارید به فریب دادن خودتان پایان دهید و مقداری قاطعانه‌تر برخورد کنید؟
امروز رفتار شاهین نجفی قلب میلیون‌ها شیعه را در سراسر جهان به درد آورده همچنان که قبلاً قلب میلیاردها نفر از معتقدین به ادیان الهی را بارها و بارها رنجانده بود و باید در قبال این قضیه از دولت‌های غربی که به این فرد پناه داده‌اند پرسید؛ در کدام مکتب فکری و اخلاقی  توهین به مقدسات دیگران و خدشه‌دار کردن احساسات آن‌ها مجاز شمرده شده است؟
در ابتدای این نگارش به ماده 513 قانون مجازات اسلامی اشاره شد که  در آن سزای توهین به مقدسات الهی ، طبق قانون جمهوری اسلامی مورد اشاره قرار گرفته بود و حالا در آخر نگارش، باید از دولتمردان غربی پرسید؛ آیا در قوانین مدنی و اجتماعی شما موادی برای مجازات آن‌ها که به مقدسات دیگران توهین می کنند وجود ندارد یا اینکه شما گاهی آن مواد را اجرا نمی‌کنید؟!

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads