کد خبر: 77477 - تاریخ: دوشنبه، 20 آوریل 2015 - 22:25

تصادف مرگبار خودروی BMW در اتوبان شهید همت تهران+ تصاویر

در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید دو خودروی سواری در شرق به غرب بزرگراه همت روی پل یادگار امام(ره)، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 00:48 بامداد امروز نیروهای عملیات ایستگاه 25 را به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش خوبان به نقل از پایگاه خبری 125، محمد پناهی افسر آماده منطقه دو عملیات در این باره گفت: در محل حادثه یک دستگاه خودروی سواری BMW پس از انحراف از مسیراصلی با گردریل کنار بزرگراه برخورد کرده و پس از برخورد با یک دستگاه پژو پرشیا که در این مسیر در حال حرکت بود برخورد و در لاین تندرو متوقف شده بود.

وی افزود: در این حادثه به علت شدت برخورد، چهار سرنشین مرد خودروی BMW از خودرو به بیرون پرتاب شده بودند که یکی از این چهار نفر از وسط لاین بزرگراه به وسط بزرگراه یادگار امام سقوط کرده بود.

وی افزود: در این عملیات آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند:گروه اول خود را به چهار سرنشین مصدوم رساندند که معلوم شد متاسفانه بر اثر شدت جراحات، دو نفر از این سرنشینان پس از معاینه امدادگران اورژانس در دم جان باخته بودند.

پناهی تاکید کرد:همزمان گروه دوم شروع به جستجو مصدومین پرتاب شده احتمالی از خودرو کردند که موفق شدند در همان دقایق اولیه یک نفر از چهار سرنشین را وسط بزرگراه امام مشاهده کردند و وی را پس از انتقال به بالای بزرگراه تحویل امداد گران اورژانس دادند.

گفتنی است؛ نیروهای عملیات پس از اجرای ایمن سازی های لازم و انتقال خودرو به قسمت امن بزرگراه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور به ماموریت خودپایان دادند.

 

تصادف شدید بی ام و در اتوبان شهید همت 1 تصادف شدید بی ام و در اتوبان شهید همت 2 تصادف شدید بی ام و در اتوبان شهید همت 3 تصادف شدید بی ام و در اتوبان شهید همت 4 تصادف شدید بی ام و در اتوبان شهید همت 5 تصادف شدید بی ام و در اتوبان شهید همت 6 تصادف شدید بی ام و در اتوبان شهید همت 7

 

انتهای پیام/38


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads