کد خبر: 77454 - تاریخ: دوشنبه، 20 آوریل 2015 - 12:49

باشگاه سپیدرود رشت از مهدی پاشازاده شکایت کرد

مدیرعامل سپیدرود رشت گفت: پس از اتفاقات روی داده در بازی پرحاشیه تیم‌های سپیدرود رشت با آلومینیوم اراک، باشگاه سپیدرود رشت شکایتی را علیه مهدی پاشازاده به فدراسیون فوتبال ایران ارجاع کرده است.

به گزارش خوبان، محمد پورمحسن صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اتفاقات روی داده در بازی پر حاشیه تیم‌های سپیدرود رشت با آلومینیوم اراک در چارچوب دور برگشت مرحله نهایی لیگ دسته دوم آزادگان باشگاه سپیدرود رشت شکایتی را علیه مهدی پاشازاده طرح و به فدراسیون فوتبال ایران ارجاع کرد.

مهدی پاشازاده

وی افزود: در جریان مسابقه تیم‌های سپیدرود رشت و آلومینیوم اراک در چارچوب دور برگشت مرحله نهایی لیگ دسته دوم آزادگان، که روز سه شنبه 28 فروردین 94 در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد، مهدی پاشازاده سرمربی آلومینیوم اراک در طول مدت بازی و به رغم حضور 8000 تماشاگر و میهمانان ویژه این بازی مرتکب رفتارهای نابه هنجار و اهانت‌آمیز و غیرقانونی و به دور از ارزش‌های اخلاقی حاکم بر ورزش شد.

مدیرعامل سپیدرود رشت، اهانت آشکار و بی‌پروا به مردم و مسئولان رشت و بی‌توجهی به تذکرات مداوم و اهانت‌های آشکار به داور را از جمله تخلفات پاشازاده دانست و گفت: حمله با بطری آب به بهروان رئیس سازمان لیگ و عدم تمکین حکم داور برای خروج از زمین تهدید امنیت ورزشگاه و بازیکنان از طریق فراهم سازی ایجاد شورش از جمله تخلفات پاشازاده است.

پورمحسن تصریح کرد:اختلال در نظم بازی و توقف 10 دقیقه‌ای آن که این نوع وقت کشى‌ها همواره در تمامى بازى‌هاى پیشین ایشان رخ داده است نیز از دیگر تخلفات است.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به مراتب مذکور، این باشگاه با شکایت از مهدی پاشازاده، خواستار برخورد قانونی با تخلفات این مربی است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/35

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads