کد خبر: 77255 - تاریخ: شنبه، 18 آوریل 2015 - 12:29

به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

رژه نیروهای مسلح گیلان در میدان شهدای ذهاب رشت+ تصاویر

به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه نیروهای مسلح گیلان همزمان با سراسر کشور در رشت برگزار شد.

به گزارش خوبان به نقل از 8دی نیوز، به مناسبت روز ارتش، رژه نیروهای مسلح گیلان صبح امروز با حضور نیروهای مسلح در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و محمدعلی نجفی استاندار گیلان نیز در این مراسم حضور داشته و یگان‌های سپاه قدس گیلان، بسیج، منطقه چهارم دریای ارتش، جهادسازندگی و نیروی انتظامی در این رژه حضور داشتند.

تمثال سرداران و امیران شهید گیلانی در اطراف میدان رژه نصب شده بود و خانواده‌های معظم‌ شاهد و ایثارگر، بازنشستگان نیروهای نظامی و انتظامی و ایثارگران میهمانان ویژه این مراسم بودند.

جمع کثیری از مردم ولایتمدار رشت، نیز نظاره‌گر رژه نیروهای مسلح در رشت بودند.

 

 

مراسم روز ارتش در رشت 1 مراسم روز ارتش در رشت 2 مراسم روز ارتش در رشت 3 مراسم روز ارتش در رشت 4 مراسم روز ارتش در رشت 5 مراسم روز ارتش در رشت 6 مراسم روز ارتش در رشت 7 مراسم روز ارتش در رشت 8 مراسم روز ارتش در رشت 9 مراسم روز ارتش در رشت 10 مراسم روز ارتش در رشت 11 مراسم روز ارتش در رشت 12 مراسم روز ارتش در رشت 13 مراسم روز ارتش در رشت 14 مراسم روز ارتش در رشت 15 مراسم روز ارتش در رشت 16 مراسم روز ارتش در رشت 17 مراسم روز ارتش در رشت 18

انتهای پیام/42


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads