کد خبر: 77227 - تاریخ: جمعه، 17 آوریل 2015 - 23:43

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال/

تساوی ملوانان مقابل آبی پوشان پایتخت در دیداری 6 امتیازی+ تصاویر

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و استقلال تهران در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خوبان، دیدار تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و استقلال تهران در هفته  بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس از ساعت 17:30 بعد از ظهر امروز در استادیوم تختی انزلی برگزار شد.

 

01027295

 

فرزاد حاتمی و پژمان نوری بازیکنان ملوان انزلی که سابقه بازی در استقلال را در کارنامه خود دارند، قبل از آغاز این دیدار از سرمربی و نیمکت‌نشینان استقلال تهران رخصت خواستند.

یک دقیقه سکوت به احترام عارف قلی‌زاده پیشکسوت فقید باشگاه استقلال و تیم ملی ارتش ایران و سیروس قایقران کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه قبل از آغاز دیدار برقرار شد، فیروز کریمی نیز قبل از آغاز دیدار ملوان و استقلال تهران آخرین تذکرات را به خط دفاعی ملوان اعلام کرد.

 

ملوان استقلال

 

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و استقلال تهران در نیمه نخست با برتری استقلال تهران به پایان رسید، غلامرضا عنایتی در دقیقه 16 گل استقلال تهران را به ثمر رساند و نیمه نخست سه دقیقه وقت اضافی داشت، محمدحسین کنعانی‌زادگان گل تساوی ملوانان در دیدار با استقلال تهران در دقیقه 46  را به ثمر رساند.

 

01027297

 

مجید حسینی در دقیقه 39 بازیکن استقلال تهران به دلیل مصدومیت به اجبار تعویض شد و به جای او میلاد نوری برای استقلال تهران وارد میدان شد، در دقیقه 42 فرزاد حاتمی چند موقعیت حساس را برای ملوانان از دست دادند.

این دیدار تاثیر زیادی روی وضعیت این تیم دو تیم در پایان فصل لیگ برتر داشت، به ویژه اینکه هفته گذشته در خانه مقابل ذوب آهن اصفهان متوقف شدند.

در دقیقه 23 پژمان نوری ضربه ایستگاهی را برای ملوانان به هدر داد، تعدادی زیادی از هواداران ملوان از طریق گوشی و رادیو در حال بررسی نتایج سایر دیدارهای لیگ برتر بودند.

 

01027303

 01027302

01027306

01027298

نیمه دوم این دیدار نیز سه دقیقه وقت اضافی داشت.

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و استقلال تهران در هفته 26 لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

حواشی 

کریمی بازیکن استقلال تهران در دقیقه 53 به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کرد.

اشتباه فروزان سنگربان استقلال تهران در دفع توپ سبب شد تا قلعه‌نویی عصبانی شده و بر سر فروزان فریاد بزند.

در دقیقه 70 ایمان صادقی سنگربان ملوان ضربه غلامرضا عنایتی را به خوبی دفع کرد.

در دقیقه 72 ایمان صادقی شوت سرکش ابراهیمی بازیکن استقلال تهران را به خوبی از کنج دروازه دفع کرد.

عوامل تولید فیلم مستند «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» از جمله الله‌کرم رضایی‌زاده در ورزشگاه انزلی حضور دارند و قسمت‌هایی از دیدار را برای مستندشان تصویربرداری می‌کنند.

7900 بلیت برای این دیدار بر اساس اعلام مسئولان برگزاری مسابقه فروخته شده درحالیکه بیش از 12هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

تعدادی از تماشاگران عدد 4 را به بازیکنان استقلال نشان می دهند، ملوان در سال‌های اخیر در انزلی مقابل استقلال نتایج درخشانی کسب کرده از جمله پیروزی 4 بر 2 فصل گذشته که یکی از به یاد ماندنی‌ترین خاطرات هواداران این تیم است.

فیروز کریمی پس از تساوی تیمش در مقابل استقلال تهران بار دیگر در نشست با خبرنگاران حضور نیافت و ورزشگاه را ترک کرد اما با گلایه و اعتراض خبرنگاران به نشست خبری بازگشت.

دلیل ترک ورزشگاه تختی انزلی توسط کریمی، درگذشت مادر یکی از دوستانش بود ضمن اینکه وی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال نیز حضور نیافته بود.

 

ترکیب ملوان انزلی:

ایمان صادقی، عزیز معبودی، حسن جعفری، حسین کنعانی، عزت‌الله پورغاز، مازیار زارع، سعید یوسف زاد، پژمان نوری، سیدجلال رافخایی، رضا اعتمادی و فرزاد حاتمی

سرمربی: فیروز کریمی

ترکیب استقلال تهران:

محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، مجید حسینی، محمدرضا خرسندنیا، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، کرار جاسم، امید ابراهیمی، رضا عنایتی و سجاد شهباززاده

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

عکس: امیرحسین خیرخواه

منبع: تسنیم و فارس

انتهای پیام/ 65


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads