کد خبر: 77083 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 آوریل 2015 - 11:38

وزير ورزش و جوانان:

دولت با ایجاد پروژه های جدید شدیدا مخالف است

محمود گودرزي وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال با اشاره به کلنگ زنی ۴۰۰۰ پروژه در دولت های گذشته گفت:‌ متأسفانه بسیاری از پروژه ها برای خوشآمد مردم کلنگ زنی شده اند اما این دولت پروژهای جدید کلنگ زنی نخواهد کرد.

به گزارش خوبان به نقل از ماسال نيوز، محمود گودرزی ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور به مردم ماسال از حمایت مردم استان گیلان از دولت تدبیر و امید تشکر کرد.

وی با اشاره به بیانیه لوزان گفت: پیروزی رزمندگان عرصه دیپلماسی را که از حقوق ملت ایران بصورت همه جانبه دفاع کردند تبریک می گویم و امیدوارم به زودی شاهد تثبیت این پیروزی ها باشیم تا تعاملات سیاسی با جهان خارج برقرار شود.

وزیر ورزش و جوانان ضمن بیان اینکه نفت در طی دو سال اخیر دچار کاهش شدید قیمت شده و به قیمت ۵۰ دلار رسیده است گفت: تولید ما نیز نسبت به گذشته به مقدار یک میلیون بشکه کاهش پیدا کرده و در مجموع توان مالی ما ۶ برابر کاهش یافته است و تمام این موارد بر توسعه زیرساخت ها؛‌بیمارستان ها و … تأثیر خواهد گذاشت و ما نیز در اختصاص اعتبارات باید این محدودیت ها را در نظر بگیریم.

وی افزود: در بسیاری از موارد متأسفانه اتفاقاتی افتاده است که قابل پیش بینی نبوده و یا توجه جدی و عالمانه به این موضوعات نشده بود و این امر باعث افزایش مطالبات مردمی از مسئولان شده است.

گودرزی ادامه داد: دولت های گذشته تعداد بسیاری از پروژه ها را کلنک زنی کرده اند اما به بضاعت دولت توجه نکرده اند. به عنوان مثال ۴۰۰۰ هزار پروژه در حوزه ورزش کلنگ زنی شده ولی درباره اعتبار مورد نیاز آنها اندیشیده نشده است.  همین پروژه ها نیاز به ۸۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار داشته اند در حالی که تمام پول وزارت ورزش ۲۰۰ میلیارد تومان نمی شود. یعنی ۴۰ سال طول می کشد تا این پروژه به سرانجام برسد اما برای خوشآمد مردم کلنگ زنی شده است و این امر مردم را به حق نسبت به مسئولان متوقع کرده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به احتمال رفع تحریم ها گفت:‌ امیدواریم با برداشته شدن تحریم ها میزان اعتبار وزارت ورزش نیز افزایش یابد.

وی درباره مسایل و مشکلات مطرح شده توسط مسئولان شهرستان گفت:‌ مسایل مطرح شده را حتما به رییس جمهور انتقال خواهم داد و مسایل مربوط به بیمارستان نیز شخصا با وزیر بهداشت مطرح خواهد شد.

محمود گودرزی تأکید کرد: دولت با ایجاد پروژه های جدید مخالف بوده و تمام تلاش خود را برای اتمام پروژه های در دست اقدام معطوف کرده است ضمن اینکه برای پیشرفت مناطق محروم به این شهرستان ها نگاه ویژه ای خواهد داشت.

وزير ورزش خمام

انتهای پیام/27


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads