کد خبر: 76867 - تاریخ: دوشنبه، 13 آوریل 2015 - 18:46

فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه‌ای لوازم داخل خودرو در رشت

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سارقان حرفه‌ای لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رحیم شعبانی از دستگیری سارقان حرفه‌ای  داخل خودرو در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و اموال داخل خودرو در شهر  رشت، ماموران انتظامی  تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی سارق یا سارقان  آغاز کردند.

وی افزود: پس از چند روز تحقیق نامحسوس پلیسی، ماموران عملیاتی کلانتری 22 موفق شدند دو  سارق  را که در امر سرقت لوازم داخل خودرو فعالیت داشته و درصدد  سوژه‌یابی در سطح شهر بودند را شناسایی و آنان را در عملیاتی غافلگیر و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: دو سارق دستگیر شده در تحقیقات پلیسی، چهار هم دست خود را لو داده و این سارقان نیز در اقدامی غافلگیرانه  دستگیر شدند.

شعبانی تصریح کرد: مستندات پرونده و تحقیقات فنی، متهمان را وادار به اعتراف کرد و در نتیجه این متهمان به 12 فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره اعتراف کردند.

وی با علام اینکه از  این متهمان شش حلقه لاستیک، دو دستگاه آیفون، پنج دستگاه از انواع مختلف تلفن همراه، سه باند ضبط، سه دستگاه ضبط خودرو، 18 عدد قالپاق خودروهای مختلف، یک دستگاه تلویزیون رنگی، سه فرمان خودرو، دو عددداشبورد، پنج عددچراغ استپ عقب خودرو، شش عدد آچار چرخ مختلف، سه عددبوق خودرو، هفت عدد کیلومتر شمار خودرو و یک دستگاه پمپ آب کشف شده است، افزود: پنج نفر از متهمان که سن شان از 24 تا 40 سال بوده  هرکدام سه یا چهار فقره سابقه سرقت و نفر ششم که سنش 63سال بوده بیش از 10 فقره سابقه سرقت در پرونده خود دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت در پایان با توصیه به دارندگان وسایل نقلیه و دارندگان ساختمان‌های نیمه کاره، گفت: مجهز کردن ساختمان‌های نیمه کاره و خودروها به وسایل و امکانات حفاظتی و امنیتی یک اصل مهم در پیشگیری از سرقت است.

توقیف 80 دستگاه موتور سیکلت متخلف در سیاهکل

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه  80دستگاه موتور سیکلت متخلف در شهرستان سیاهکل استان گیلان متوقف و روانه پارکینگ شد، اظهار داشت: اجرای طرح برخورد با موتور سواران متخلف، پلیس این شهرستان موتور سیکلت های پلاک مخدوش و فاقد پلاک و متخلف را متوقف که در این راستا 80 دستگاه موتور سیکلت  متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ رمضانعلی پورقاسم افزود:  تصادفات موتور سیکلت و خسارات ناشی از آن جبران ناپذیر بوده  و پلیس شهرستان نیز به منظور جلوگیری از خطرات ناشی از این وسیله نقلیه خطرناک و پایین آوردن خسارات جانی و مالی، تمام توان خود را به کار گرفته و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌کند.

وی گفت: دارندگان موتورسیکلت ها حتما اقدام به شماره گذاری کرده و هنگام پارک ضمن رعایت نکات ایمنی از قفل و زنجیر استفاده و از گذاشتن در نقاط خلوت خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه اقدامات قانونی در خصوص متخلفان صورت گرفته، از شهروندان خواست هنگام استفاده از موتورسیکلت حتما از کلاه ایمنی استفاده کرد و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads