کد خبر: 76843 - تاریخ: دوشنبه، 13 آوریل 2015 - 11:33

تامینی با اشاره به سفر هیئت دولت به گیلان:

900 روستای گیلان فاقد آب لوله کشی است/ اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی دولت باشد

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه حدود ۹۰۰ روستای گیلان فاقد آب لوله‌کشی و حدود یک‌هزار روستا فاقد لوله‌کشی گاز است، گفت: باید تلاش شود تا بیشترین استفاده از این فرصت برای شکوفایی و توسعه گیلان و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام حاصل شود.

به گزارش خوبان، حسن تأمینی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی مجمع نمایندگان گیلان در آستانه سفر دولت به گیلان، اظهار داشت: باید تلاش شود تا بیشترین استفاده از این فرصت برای شکوفایی و توسعه گیلان و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام حاصل شود.

وی با بیان اینکه گیلان دارای ظرفیت‌های بکر زیادی در حوزه گردشگری، سلامت، صنعت، کشاورزی و سایر بخش‌ها است، افزود: توسعه گیلان در مطالبه مشترک مسئولان و نمایندگان استان برای جذب اعتبارات ویژه است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: تکمیل 8کیلومتر باقیمانده آزاد راه قزوین به رشت، تسریع در اجرا و بهره‌برداری از راه‌آهن گیلان، تسریع در احداث سدهای لاستیکی و اتمام و تجهیز پروژه‌های بیمارستانی و سایر پروژه‌های نیمه تمام از مطالبات مردم گیلان در سفر هیئت دولت به این استان در 26 و 27 فروردین جاری است.

تأمینی با اشاره به وضعیت رکود در اجرای سایت نفتی سردار جنگل گیلان، تصریح کرد: نمایندگان گیلان برای اختصاص اعتبار و اجرایی کردن این پروژه بزرگ و ملی در سفر دولت تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه حدود 900 روستای گیلان فاقد آب لوله کشی و حدود یک‌هزار روستا فاقد لوله‌کشی گاز است، اظهار داشت: گیلان شهر روستایی بزرگ است و توجه به توسعه زیرساخت‌های روستایی سبب تقویت حوزه کشاورزی در این استان می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به وضعیت رودخانه های گوهررود و زرجوب در مرکز گیلان، افزود: باید برای اجرای طرح ساماندهی این رودخانه‌ها که از رشت عبور می‌کند چاره‌اندیشی کرد.

تأمینی با تأکید بر اینکه مجمع نمایندگان گیلان طرح‌های محوری برای توسعه این استان را به دولت ارائه داده است،گفت: مجمع نمایندگان گیلان با سه معاون رئیس جمهور در آستانه سفر هیئت دولت به گیلان نشست‌های تخصصی برگزار کرد.

انتهای پیام/ 43


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads