کد خبر: 76748 - تاریخ: یکشنبه، 12 آوریل 2015 - 14:32

خدایا دیگر حرم امن تو هم امن نیست

ریزه نیزه

مگر خودت نگفته ای که حرم من ، حرم امن الهی است ؟ پس چرا حرمت مهمان تو را می شکنند و به زائران خانه ی تو حالت تجاوز می کنند…

به گزارش خوبان: وبلاگ “ریزه نیوز” نوشت:

دلم شکسته است و خسته ام ، اگر قرار است با تو درد دل نکنم پس سراغ چه کسی بروم ! خدایا نشسته ام صادقانه تمام بغض هایی را که مدت هاست راه گلویم را بسته اند ، برای تو می نویسم ، شاید کمی آرام شدم ، هر چند شاید فرصتی نباشد که در این هیاهوی عالمت نگاهی به من اندازی !

به گزارش ریزه نیوز :خدایا دیگر حرم امن تو هم امن نیست نامه ای است به خداوند که به خاطر مسائل روز و اتفاقات منطقه به درگاه الله نوشته شده است .

به نام حضرت باری تعالی

با تمام احترامات به درگاه ملکوتی خداوندی که در تمام این مدت که از خلقت آدمیان می گذرد ، همه اش مهربانی بوده است و هیچ گاه با تمام عهد شکنی بندگان سرکشش ، بر آدمی سخت نگرفته است و با تمام دلسوزی اش ما را همچنان در آغوشش گرفته است .

نمی دانم چگونه و با چه جملاتی ، درد دل های یک عمر زندگی ام را با تو در میان بگذارم ، من که می دانم چقدر با تو فاصله گرفته ام و برایم ، زندگی و این دنیا ارزشی فراتر از تمام خوبی هایت گرفته است و تو را به دو روز زندگی بیشتر فروخته ام …

خداوندا :چندی است که در زمینت دوباره خونریزی به راه انداخته اند و برای قدرت و کشور گشایی هر سو را نگاه می کنی ، کشتار ، قتل و غارت بیداد می کند و به نظر می رسد عده ای به نام  تو و برای فریب افکار جهانیان با پرچمی منقش به نام تو ، جنگ های خونین به راه انداخته اند و چون چنگیز و اسکندر مقدونی دست به فجیع ترین جنایات می زنند ، حال آنکه چنگیز مغول بود و تو را خوب نمی شناخت و اسکند ، اسکندر ! اما این گرو در کنار احد نشسته اند و فرمان غارت خود مسلمین را صادر می کنند .

آقایان در کنار مسجد النبی نشسته اند و فرمان تجاوز به سرزمین مسلمینی را صادر کرده اند که تمام گناهشان ، عشق و حب علی ، داماد گران قدر نبی است ، علی ؛ همان مردی که در لیلة المبیت در بستر پیامبر و فرستاده ی تو خوابید ! علی همان که در احد زخم ها خورد تا نبی زنده باشد ، علی را همه می شناسند ؛ مردی که در جنگ احزاب بود ؛ در بدر بود ،  در فتح خیبر بود ، علی که در تمام تاریخ صدر اسلام بود تا اسلام باشد ، اما این روزها حتی دوستدارانش را هم به جرم نامش سر می برند و فیلم هالیوودی می سازند .

خداوندا :من به کدام درگاه تو شکوه کنم ، وقتی که به نام تو ، کودکان را سر می برند و با سر های بریده ی بی گناهان نمایشگاه بر پا می کنند  و هر گاه خونی می ریزند نام تو را با تمام غرور بی غیرتی شان فریاد می زنند .

خداوندا : تو آن بالا نشسته ای و می بینی که چگونه از کنار غار حراء فرمان قتل صادر می کنند و می کشند و  غارت می کنند و به ناموس و منازل مسلمانان حمله می کنند و انگاه که خانه ای را ویران می کنند و فرزندی را یتیم ، می ایستند و به درگاه تو دست بسته به نماز یومیه می ایستند ، نکند تو هم نماز این بی دینان را باور کرده ای؟

خداوندا:در مکه ای که روزی منزل پیامبرت بود و علی در آن پرورش یافته است این روزها دستور حمله به بی گناهان مسلمان یمن را صادر می کنند و از در امد های خانه ات در راه ویرانی سرزمین ، کرببلا و نجف  هزینه می کنند و یک روز بمب ها را برای ویرانی مرقد دخت حسین ، سکینه می فرستند و روز بعد کمک مالی می کنند تا بارگاه حرم دختر زهرا را ویران کنند ! نکند باز هم قرار است حرم خون خدا را در شام برای اسارت ببرند !

خداوندا:مگر خودت نگفته ای که حرم من ، حرم امن الهی است ؟

 پس چراحرمت مهمان تو را می شکنند و به زائران خانه ی تو حالت تجاوز می کنند و حرمت گام هایی را که به سوی تو آمده اند را می شکنند و با تمام افتخار در تمام دنیا منتشر می کنند .

خداوندا :نمی دانم ، شاید ابولهب و ابوجهل ، ابوسفیان و معاویه ، یزید و شمر را بخشیده ای یا نه ؟ اما این روزها از همان نسل سگ پرست ، دوباره روی تمام جنایت کاران را سفید کرده اند و به قول ولی مان یک عده عقب مانده ی بی تجربه ، به یاران و دوست داران علی ، ولی الله هجوم آورده اند و قصد خونریزی و دوباره زنده کردن کرببلا را دارند ! همان سگ پرستان دیروز ، امروز یمن را مورد تاخت و تاز قرار داده اند و کوک یمنی را می کشند .

خداوندا :دو باره به دستور همان مکه نشینان ، داعشی را به راه انداخته اند تا چون یزیدیان ، چادر از سر ناموس مسلمین بکشند و در بازارهای برده فروشان ، زن مسلمان را در مقابل چشم یهودیان و مسیحیان به فروش برسانند !

 خداوندا : یعنی تو این گروه را هم می بخشی ؟ آل سعود خونخوار را هم می بخشی ؟

نمی دانم ، شاید دوباره قرار است ، صفین و نهروانی  به راه بیفتد و عده ای همچنان بین حق و باطل دو دل شوند و گمراه شده و ادعای خوارج بودن کنند و آنگاه که کرببلا از راه برسد ، بین حسین و یزید ،  در شک باشند و حسین را به دنیا بفروشند و بعد اگر فرصتی شد ، توابین شوند ، اما ما می مانیم ، بهانه ای هم نداریم ، در صف یاران خراسانی خواهیم ماند که یا شهید شویم یا به صاحب زمان برسیم که در هر دو صورت سر افرازیم .

خداوندا دستمان گیر در این دنیای پر از گناه از راه نیفتیم و گمراه نشویم .

 خداوندا :  یعنی تو این گروه را هم می بخشی ؟ آل سعود خونخوار را هم می بخشی ؟

نمی دانم ، شاید دوباره قرار است ، صفین و نهروانی  به راه بیفتد و عده ای همچنان بین حق و باطل دو دل شوند و گمراه شده و ادعای خوارج بودن کنند و آنگاه که کرببلا از راه برسد ، بین حسین و یزید ،  در شک باشند و حسین را به دنیا بفروشند و بعد اگر فرصتی شد ، توابین شوند ، اما ما می مانیم ، بهانه ای هم نداریم ، در صف یاران خراسانی خواهیم ماند که یا شهید شویم یا به صاحب زمان برسیم که در هر دو صورت سر افرازیم .

خداوندا دستمان گیر در این دنیای پر از گناه از راه نیفتیم و گمراه نشویم .

انتهای پیام/93


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads