کد خبر: 76727 - تاریخ: یکشنبه، 12 آوریل 2015 - 12:39

این افراد مشکل‌دار چرا از گذشته عبرت نمی‌گیرند؛

انتقاد کوچکی نژاد از تحرکات معاون سیاسی استاندار گیلان/ حضور احمدی پور در استانداری غیرقانونی است

نماینده رشت گفت: معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار گیلان که حضورش در استانداری این استان غیرقانونی است، به جای همراهی با مسئولان، تدارک همایشی را دیده که هیچ‌گونه ارتباطی به این سفر ندارد.

به گزارش خوبان، جبار کوچکی‌نژاد با انتقاد از برگزاری گردهمایی «حامیان دولت تدبیر و امید» که در آستانه سفر رئیس جمهور به گیلان در ورزشگاه یادگار امام (ره) رشت با سخنرانی معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان برگزار شد، اظهار کرد: در حالی که مردم به صورت خودجوش آماده استقبال از سفر هیئت دولت به گیلان می‌شوند و دستگاه‌های اجرایی در تلاش هستند تا مطالبات بر حق مردم را به دولتمردان برسانند معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار گیلان در اقدامی تأمل‌برانگیز اقدام به برگزاری این همایش کرد.

وی افزود: محمد احمدی‌پور معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار گیلان که بر اساس گزارش‌ دستگاه‌های نظارتی استان حضورش در استانداری این استان غیرقانونی است، به جای همراهی با مسئولان تدارک همایشی را با عنوان «استقبال کاروان تدبیر و امید» دیده که هیچ‌گونه ارتباطی به این سفر ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: عده‌ای که از قافله مردم و نظام عقب مانده‌اند در همایش مذکور دور یکدیگر جمع شدند و حملاتی را به نهادهای انقلابی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مدعوین از طریق تلفن‌ برای حضور در همایش دعوت شده بودند، تصریح کرد: همان افراد که دعوت شدند نسبت به محتوای همایش مذکور اعتراض کردند.

کوچکی‌نژاد خطاب به استاندار گیلان افزود: آقای نجفی که مدعی اعتدال هستید چرا جلوی تحرکات معاون سیاسی خود را نمی‌گیرید، احمدی‌پور تلاش می‌کند شما را از قطار اعتدال پیاده کند.

وی با بیان اینکه امروز تمام جریانات سیاسی و مذهبی گیلان تلاش می‌کنند در آستانه سفر روحانی به این استان آرامش برقرار باشد، خطاب به استاندار گیلان یادآور شد: جریان‌های سیاسی در تلاش هستند تا شما و همکارانتان در کمال آرامش مطالبات مردم شامل اشتغال، توسعه زیرساخت‌ها، برطرف شدن مشکلات کشاورزی و روستاییان، حل مسایل و مشکلات رشت و… را پیگیری کرده و به اطلاع رئیس جمهور برسانید.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان با هم‌حزبی‌های خود در راستای ناامیدی مردم تلاش می‌کند، آیا کسانی که از مردم عقب مانده‌اند می‌توانند در صحنه باشند، این افراد مشکل‌دار چرا از گذشته عبرت نمی‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه دولت نیاز به همدلی و همزبانی دارد، یادآور شد: دشمنان تلاش می‌کنند تا نظام اسلامی در مذاکرات هسته‌ای موفق نشود و نخبگان جامعه باید همراه مردم باشند در غیر این صورت از غافله عقب می‌مانند.

در گردهمایی مذکور چهره‌های جبهه اصلاح‌طلب استان شامل عبدالغفار شجاع مشاور رئیس سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت، کیوان محمدی مشاور عالی استاندار و دبیر حزب اعتدال و توسعه گیلان، رمضان‌ پورنرگسی، محمد احمدی‌پور معاون سیاسی‌ـ‌امنیتی استاندار گیلان و … حضور داشتند.

منبع: فارس

انتهای پیام/38


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads