کد خبر: 76451 - تاریخ: پنج‌شنبه، 9 آوریل 2015 - 11:18

عکس/ کارت شناسایی دیدنی یک سردبیر

تصویری که پیش رو دارید، کلیشه ای است از کارت شناسایی او در ماه‌نامه‌ی «سوره». تاریخ اعتبار این کارت، 80 روز پیش از شهادت آن عزیز، به پایان رسیده است

به گزارش خوبان به نقل از مشرق: 20 فروردین ماه، مصادف است با بیست و دومین سال گشتِ شهادت «سید مرتضی آوینی» در منطقه عملیاتی «فکه» به سال 1372 شمسی. وی که در زمان شهادت، علاوه بر مسئولیت گروه تلویزیونی «روایت فتح» و ریاست واحد تلویزیونی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سردبیری ماه‌نامه‌ی «سوره» را نیز بر عهده داشت، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، به عنوان «سید شهیدان اهل قلم» ملقب گردید.
طی دو دهه ی گذشته، این شهید فرزانه، به یکی از اصلی ترین عناصر هویتی انقلاب اسلامی بدل گشته و جایگاه رفیعی در قلوب باورمندان به آرمان های انقلاب اسلامی پیدا کرده است. وی در شهریور 1326 شمسی در «شهر ری» متولد شد و 46 سال بعد(پنج سال پس از پایان جمگ تحمیلی)، بر اثر انفجار مینی به جامانده از عملیات «والفجر مقدماتی»، به همراه «محمد‌سعید یزدان پرست» بال در بال ملائک گشود.
تصویری که پیش رو دارید، کلیشه ای است از کارت شناسایی «سید مرتضی آوینی» در ماه‌نامه‌ی «سوره». تاریخ اعتبار این کارت، 80 روز پیش از شهادت آن عزیز، به پایان رسیده است:

روحمان با یادش شاد
هدیه به روح بلند پروازش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
971577_636

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads