کد خبر: 76444 - تاریخ: پنج‌شنبه، 9 آوریل 2015 - 10:24

با ۷۰ امضا تقدیم هیات رئیسه شد؛

طرح یک فوریتی لغو عمره مفرده

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه طرح یک فوریتی لغو عمره مفرده تا حصول اطمینان از امنیت زائران با ۷۰ امضا به هیات رئیسه مجلس خبر داد.

به گزارش خوبان: حسین نقوی حسینی در گفت وگو با مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه جسارت ها و بی حرمتی ها به ایرانیان در عمره افزایش یافته است و همچنین با توجه به جسارت اخیر به دو نوجوان در فرودگاه جده عربستان، این طرح به هیات رئیسه ارائه شد.

نماینده مردم ورامین گفت: در این طرح تاکید کرده ایم تا حصول اطمینان از امنیت حجاج سفرهای عمره به عربستان متوقف شود.

وی همچنین از جلسه کمیسیون امنیت ملی با مسئولان سازمان حج و زیارت وزارت خارجه برای بررسی ماجرای جسارت اخیر به دو نوجوان ایرانی خبر داد و گفت: پس از این جلسه کمیسیون امنیت درخصوص ادامه عمره تصمیم خواهد گرفت.

نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی با پیگیری ۳ راهکار مهم به دنبال توقف عمره به عربستان به خاطر تعرض به دو نوجوان ایرانی و همچنین سیاست های اخیر این کشور در قبال یمن و شیعیان هستند.

 

مجلس

 

جمعی از نمایندگان مجلس در نامه ای به رئیس جمهور نیز با اشاره به تعرض به دو نوجوان ایرانی خواستار پیگیری موضوع و مجازات عاملان شدند.

همچنین طرح یک فوریتی برای لغو عمره به هیات رئیسه ارائه شده است. علاوه بر این کمیسیون امنیت ملی در جلسه ای با مسئولان سازمان حج و وزارت خارجه این موضوع را بررسی خواهند کرد و احتمال دارد پس از آن در بیانیه ای خطاب به سازمان حج خواستار توقف سفرهای عمره شوند.

 

انتهای پیام/64


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads