کد خبر: 76420 - تاریخ: چهارشنبه، 8 آوریل 2015 - 13:47

با نزدیک تر شدن زمان سفر رئیس جمهور به گیلان رخ داد/

آسفالت خیابان‌ها و چاله و چوله‌های مسیر عبور رئیس دولت!

خیابان‌ها و چاله و چوله‌های رشت که در نوروز امسال موجب ناراحتی مسافران نیز شده بود اکنون به یمن حضور رئیس جمهور در مسیر عبور خودروی وی، در حال آسفالت شدن هستند.

به گزارش خوبان، با اعلام سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به گیلان نیروهای خدماتی شهرداری رشت دست به‌ کار شدند و برای نشان دادن خیابانی تمیز و بدون چاله و چوله اقدام به رنگ‌آمیزی و آسفالت چاله و چوله‌های خیابان‌های مسیر عبور رئیس جمهور کردند. از جمله این مسیرها می توان به ابتدای ایستگاه انزلی به سمت فرودگاه سردار جنگل رشت اشاره نمود که روز گذشته شاهد لکه گیری آن بودیم.

آسفالت خیابان‌ها و چاله و چوله‌های مسیر عبور رئیس دولت در حالی انجام می‌شود که در نوروز امسال وجود چاله‌ها موجب نارضایتی مسافران و گردشگران نوروزی شده بود.

برخی نقاط شهر رشت چاله‌های عمیق دارند که اگر خودرویی در آنها بیفتد راننده متحمل خسارت زیادی می‌شود و سال‌هاست که این چاله‌ها همدم مردم شهر شده‌اند تا اینکه خبر رسید هیئت دولت قصد سفر به گیلان را دارد و چاله‌ها در حال ترمیم هستند تا ظاهر شهر حفظ شود.

یک شهروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اقدام شهرداری این شهر در پر کردن چاله‌ها و آسفالت خیابان‌ها اظهار کرد: کاش در شهر ما همیشه یک مسئول بلند پایه مانند رئیس جمهور بیاد تا شاهد شهری تمیز و بدون چاله باشیم.

وی که از چاله‌های خیابان‌های اصلی رشت به ستوه آمده بود، افزود: روز گذشته خودروی بنده در چاله‌ای فرو ریخت و خسارت زیادی دیدم که نمی‌دانم این خسارت‌ها را باید از کی بگیرم.

چاله‌های شهر رشت بی‌شمارند

شهروند دیگری نیز گفت: چاله و چوله‌های خیابان‌های شهر رشت بسیار زیادند و در عید امسال نیز مهمانان ما در یکی از همین چاله‌ها گیر افتادند و ما کلی خجالت کشیدیم.

وی اظهار کرد: اگر بدانیم شهرداری رشت هر بار با آمدن رئیس جمهور خیابان‌ها را آسفالت می‌کند دعا می‌کنیم در تمام طول سال رئیس جمهور چند بار به گیلان سفر کند تا مسئولان این استان بیشتر به فکر باشند.

انتهای پیام/26


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads