کد خبر: 76354 - تاریخ: سه‌شنبه، 7 آوریل 2015 - 13:44

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان خبر داد:

وجود 121 مدرسه نیمه‌تمام در گیلان

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان با اشاره به وجود 121 پروژه مدرسه نیمه‌تمام در نقاط مختلف گیلان گفت: سال 93 خیران مدرسه‌ساز شش میلیارد تومان در زمینه تکمیل مدارس در استان تعهد کردند.

به گزارش خوبان، علی‌اوسط اکبری‌مقدم امشب در مراسم تجلیل از خیران مدرسه‌ساز گیلان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی نیازمند کمک خیران در این زمینه است.

وی به وجود 121 پروژه مدرسه نیمه‌تمام در نقاط مختلف گیلان اشاره کرد و افزود: سال 93 خیران مدرسه‌ساز شش میلیارد تومان در زمینه تکمیل مدارس در استان تعهد کردند.

اکبری‌مقدم با بیان اینکه 90 درصد از تعهدات خیران تاکنون تحقق پیدا کرده است، تصریح کرد: باقی‌مانده تعهدات خیران مدرسه‌ساز در حال انجام است.

*مدارس گیلان با مشارکت خیران نوسازی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در مراسم مذکور گفت: خیران مدرسه‌ساز بازوان توانمند فرهنگی در امر گسترش فضاهای آموزشی هستند.

مهدی حاجتی به حضور پررنگ خیران مدرسه‌ساز در ساخت و تجهیز مدارس اشاره کرد و یادآور شد: چهار هزار مدرسه در گیلان نیاز به بازسازی دارد و قرار است با مشارکت خیران نوسازی شود.

گفتنی است؛ تعداد 218 مدرسه توسط 627 خیر مدرسه‌ساز از سال 87 تاکنون در گیلان احداث شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/39


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads