کد خبر: 76306 - تاریخ: سه‌شنبه، 7 آوریل 2015 - 01:04

بازیگر پیشکسوت رادیو و تلویزیون درگذشت+ عکس

خسرو فرخزادی بازیگر نمایش های رادیویی که در برخی از سریال های تلویزیونی چون «روزهای زندگی» و «دردسرهای والدین» ایفای نقش کرده بود، عصر ۱۷ فروردین‌ماه بعد از یک روز در کما بودن، چشم از جهان فروبست.

به گزارش خوبان، خسرو فرخزادی بازیگر نمایش های رادیویی که در برخی از سریال های تلویزیونی چون «روزهای زندگی» و «دردسرهای والدین» ایفای نقش کرده بود، روز یکشنبه ۱۶ فروردین‌ماه بر اثر یک سانحه به کما رفت و در نهایت عصر دوشنبه ۱۷ فروردین ماه بر اثر ایست قلبی رخ در نقاب خاک کشید.

خسرو فرخزادی

خسرو فرخزادی در سال ۱۳۴۵ در دانشکده هنرهای زیبا تحصیلات خود را آغاز کرد و تحصیات تکمیلی خود را در فرانسه ادامه داد. فرخزادی به واسطه عبدالحسین فهیم به رادیو آمد و توسط صادق بهرامی، مهین دیهیم و اکبر مشکین در آزمون ورودی و سپس در امتحان شفاهی رادیو قبول شد و سپس در برنامه جوانان مشغول به کار شد. پس از چند سال کار به داستان شب دعوت شد و پس از ۱۰ سال بازیگری در نقش‌های متفاوت و کسب تجربه، وارد عرصه کارگردانی تئاتر رادیویی شد و ۴۰۰ نمایش رادیویی را برای برنامه «رادیو دو» ضبط کرد و فعالیت های خود را در این عرصه ادامه داد.

خسرو فرخزادی در سن ۷۵ سالگلی دارفانی را وداع گفت.

منبع: مهر

انتهای پیام/28


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads