کد خبر: 76249 - تاریخ: یکشنبه، 5 آوریل 2015 - 23:36

در جلسه شورای شهر مطرح شد؛

همه مردم رشت نگران وضعیت آسفالت هستند/ زیبنده مرکز استان نیست که شهردار ندارد

رئیس شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه شورا هر زمان که ارده کند می تواند نسبت به تغییر سرپرست شهرداری اقدام کند افزود: وضعیت شهرداری رشت د ر اسرع وقت تعیین تکلیف می شود.

به گزارش خوبان: عباس صابر در هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی رشت با اشاره به پایان انقضاء دوره سرپرستی شهرداری رشت اظهار داشت : مطابق قانون اعضای شورای شهر رشت می‌توانند در هر زمان نسبت به جابجایی یا ابقاء سرپرست شهرداری رشت اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی رشت با تاکید بر اینکه شورا هر زمان که اراده کند می تواند نسبت به تغییر سرپرست شهرداری اقدام کند افزود:وضعیت شهرداری رشت د ر اسرع وقت تعیین تکلیف می شود.

در این جلسه امیر حسین علوی با بیان اینکه امروز در شهررشت همه از وضعیت آسفالت نگران هستند گفت: مردم به صورت طنز و یا جدی تذکراتی را به اعضای شورا می دهند

عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه سیستمی برای نظارت بر روند فعالیت های اجرایی شهردای رشت طراحی شود افزود: در اخبار منتشر شد که اعضای شورا هدیه ۵۰ میلیونی گرفتند منظور از این هدیه پنجاه میلیونی چیست و باید شفاف سازی شود و نباید با گزارشات غلط ذهن شهروندان درگیر شود.

وی گفت: به عنوان عضو شورای شهر در خواست دارم فرماندار و استاندار و مسئولان پی گیری کنند تا تکلیف شهردار رشت مشخص شود چرا که ادامه این روند به نفع شهر نیست .

علوی تصریح کرد: با توجه به سفر هیات دولت به استان این زیبنده نیست که مرکز استان شهردار ندارد و این قضیه باعث ایجاد مشکلات بسیار در شهر شده است.

 

منبع: 8 دی نیوز

انتهای پیام/38


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads