کد خبر: 7622 - تاریخ: دوشنبه، 17 سپتامبر 2012 - 11:08

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در خمام

به گزارش خوبان، جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، بخشدار، فرمانده سپاه ناحیه مقداد و جمعی از مسئولین بخش، در محل بخشداری خمام برگزار گردید.

به گزارش خوبان، جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، بخشدار، فرمانده سپاه ناحیه مقداد و جمعی از مسئولین بخش، در محل بخشداری خمام برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه حسینی بخشدار خمام ضمن تبریک به مناسبت فراسیدن هفته دفاع مقدس، از حضور مردم ولایت مدار خمام در راهپیمایی روز جمعه تقدیر و تشکر نمود. وی در ادامه در خصوص مراسم استقبال از کاروان رضوی، برگزاری ششمین یادواره شهدای شهر خمام و برنامه های هفته دفاع مقدس، سخنان مبسوطی ایراد نمود.

سرهنگ سیمایی، فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت در سخنانی با بیان این که هفته دفاع مقدس متعلق به گروه خاصی نیست، گفت : این اقدام، دفاعی بوده که همه ی افراد جامعه در آن نقش داشته اند و بر همه ی ما لازم است که این فرهنگ را به آن کسانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند منتقل کنیم به طوری که در زندگی روزمره ی آنان تاثیر گذار باشد. وی در پایان سخنانش اظهار داشت: تفکری که در دوران دفاع مقدس حاکم بوده می تواند الگویی برای اداره ی جامعه باشد.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه ی شهدای جنگ تحمیلی و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع)، از همه مسئولین خمام درخواست نمود که مراسم هفته ی دفاع مقدس و دهه ی کرامت را با شکوه فراوان و برجسته تر از سال های گذشته برگزار نمایند.

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads