کد خبر: 76137 - تاریخ: شنبه، 4 آوریل 2015 - 00:24

ناکامی عوامل صادق شیرازی در حمله به آیت‌الله اراکی در کربلا

عوامل صادق شیرازی در کربلا تلاش کردند برای آیت‌الله اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ایجاد مزاحمت کنند و به وی آزار برسانند.

به گزارش خوبان، پنج شنبه شب در کربلای معلی حین عبور آیت‌الله اراکی از بین الحرمین، مسئول ایستگاه تبلیغاتی سید صادق شیرازی، رئیس یک فرقه انحرافی شیعه با تحریک دو سه تن از اوباش وابسته به این جریان، تلاش کردند برای آیت‌الله اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ایجاد مزاحمت کنند و به وی آزار برسانند.

البته اقدام آنان موجب حضور زائرین و مجاوران حرم مطهر حسینی در حمایت از آیت الله اراکی شد و این طیف افراطی از هرگونه اهانت و آزار نسبت به وی ناکام ماندند.

حمله به آیت الله اراکی

نکته قابل تامل آنجاست که در طول تاریخ مرجعیت شیعه هيچ گاه رسم نبوده است ایستگاه و غرفه هایی تبلیغاتی برای مراجع تقلید راه اندازی شود ولی سید صادق شیرازی که از سوی دستگاه های جاسوسی معروف دنیا بخصوص دستگاه جاسوسی انگلیس مورد ترویج و پشتیبانی است، در مجاورت حرم مطهر سیدالشهداء در بین الحرمین ایستگاهی به راه انداخته و با طرح ادعای مرجعیت سعی در گمراهی زایران و ترویج تشیع انگلیسی دارد.

همچنین لازم به ذکر است پایگاه اصلی شبکه های تفرقه افکن مذهبی شیعی وابسته به جریان انحرافی شیرازی نیز در شهر کربلای مقدس واقع شده است.

منبع: جهان نیوز
انتهای پیام/86

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. دیار خشکبیجار
     | 2015/04/5 - 09:42
    پاسخ

    چرا با سیدصادق هیچ برخوردی نمیشه؟خدا لعنتش کنه که آبروی لباس پیغمبر داره میبره

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads