کد خبر: 76003 - تاریخ: چهارشنبه، 1 آوریل 2015 - 14:55

نماینده مردم فومن و شفت خبر داد:

رئیس جمهور در ورزشگاه عضدی رشت با مردم دیدار می‌کند

ناصر عاشوری گفت: رئیس جمهور در سفر هفته آینده خود به گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت با مردم این استان دیدار و سخنرانی می‌کند.

به گزارش خوبان، ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت شب گذشته در جمع مدیران فومن با بیان اینکه 12 فروردین روز تحقق قانونی و تنفیذ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی با رای 98 درصدی مردم ایران برگزیده شد.

وی با اشاره به اینکه در انتخاب عنوان نظام در اوایل انقلاب بحث‌های زیادی بود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی با نظر امام خمینی (ره) و رای حداکثری مردم به تثبیت رسید.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی 12 فروردین را روز رسمیت جمهوری اسلامی دانست و گفت: این روز نقطه عطف آزادی سیاسی و بیان در ایران بود.
عاشوری با تاکید بر اینکه استقلال خود را مدیون انقلاب اسلامی و خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستیم، ادامه داد: ارمغان‌های انقلاب اسلامی باید به نسل‌های بعدی انقلاب به خوبی انتقال پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه هیئت دولت در استانداری گیلان در سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به این استان، خاطرنشان کرد: روز شنبه هفته آینده با معاونان رئیس جمهور به همراه مجمع نمایندگان گیلان در تهران در زمینه هماهنگی‌های سفر هیئت دولت جلسه برگزار می‌کنیم.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از سخنرانی رئیس جمهور پس از سفر هیئت دولت به گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت خبر داد و گفت: جلسه هیئت دولت در گیلان با حضور وزرا برگزار می‌شود و به هر شهرستان یک وزیر به عنوان نماینده دولت سفر می‌کند.
عاشوری، سفر هیئت دولت به گیلان را دو روزه عنوان کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/89


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads