کد خبر: 75917 - تاریخ: سه‌شنبه، 31 مارس 2015 - 16:25

رئیس شورای بخش خشکبیجار در گفتگو با خوبان خبر:

قصد دشمنان از تحریم جدایی افکندن بین ملت و نظام اسلامی است/ نباید تنها به نقاط ضعف توجه کرد

عاشوریان تاکید نمود: دشمنان با حربه تحریم قصد داشتند بین ملت و نظام اسلامی جدایی بیفکنند، اما همین تحریم ها باعث شد تا ما دست به کارهای بزرگی بزنیم و مشکلات را از سر راه برداریم.

به گزارش خوبان: حسن عاشوریان رئیس شورای اسلامی بخش خشکبیجار در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک نوروز گفت: نوروز جشن بیداری دوباره طبیعت و نشانه ای از پیروزی خوبی بر بدی است.

وی ابراز امیدواری نمود تا سال 94، به برکت حضرت زهرا (س)، برای ملت ایران سال پیشرفت و تحرک باشد.

عاشوریان با بیان این که در این مدت، دشمنی دشمنان نه تنها کم نشده بلکه بیشترهم شده، گفت: جمهوری اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان در طول 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه سیاسی، اقتصادی، عمرانی، علمی، فرهنگی و … رشد چشمگیری داشته است.

رئیس شورای بخش خشکبیجار با اشاره به این مطلب که دشمنان در تبلیغات خود نقاط قوت ما را کوچک و نقاط ضعف را بزرگ جلوه می دهند گفت: نباید تنها نقاط ضعف را دید و باید به نقاط قوت هم توجه نمود.

عاشوریان تاکید نمود: دشمنان با حربه تحریم قصد داشتند بین ملت و نظام اسلامی جدایی بیفکنند، اما همین تحریم ها باعث شد تا ما دست به کارهای بزرگی بزنیم و مشکلات را از سر راه  برداریم.

این مقام مسئول یادآور شد: باید با توکل به خدا و با اعتماد به توانایی های ملت، کارها را پیش ببریم.

وی همچنین به کلام مقام معظم رهبری مبنی بر برنامه ریزی جلوتر از دشمن اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش حضرت آقا باید وابستگی اقتصادمان به نفت را به حداقل برسانیم .

رئیس شورای شهر خشکبیجار همچنین در خصوص عملکرد چند ماهه شورای بخش گفت: در این مدت، 3 مرحله شورای اداری با حضور مسئولین محترم استان، شهرستان و نمایندگان محترم شهرستان رشت تشکیل و در این خصوص مصوبات عمرانی خوبی تصویب شده است.

عاشوریان در پایان اظهار داشت: ضمن آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران، امیدوارم سال 94 سالی امید بخش و پر برکت همراه با رشد علمی و شکوفایی برای کشور عزیزمان باشد.

 

انتهای پیام/37


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۶

  1. لبیک...
     | 2015/04/4 - 19:20
    پاسخ
    +3
    0

    آقای مجتبی فرهنگی دیگه توی بخش مسئول نداریم که دو روز در میان با این بنده خدا مصاحبه میکنی
    البته میدونم که خوبان خبر این پیام رو تایید نمیکنه چون…..

    • 110
       | 2015/04/9 - 12:43
      پاسخ

      احترام گذاشتن به شخصیت آقای مصاحبه کننده برای ما بسیار مهمه ولی خودشون باید متوجه باشن که هیچ خبری نیستش که تا تقی به توقی میخوره آقا مصاحبه انجام میده
      خودش باید رعایت کنه

  2. حسین
     | 2015/04/6 - 11:46
    پاسخ
    +2
    0

    لبیک راست میگه همش این بنده خدا رو میارید. دیگه تو خشکبیجار هیچ کسی نیست بیانیه بده؟این همه انسان با سواد و تحصیلیکرده و تاثیر گذار تو خشکبیجار داریم.

  3. مجتبی فرهنگی
     | 2015/04/11 - 20:02
    پاسخ
    0
    -1

    باسلام به همه عزیزانی که پیام میگذارید. ممنون از ارادت شما نسبت به بنده. باید خدمت دوستان عرض کنم ایشان بعنوان نماینده مردم در بخش خشکبیجار هستند و این حق را دارند که در مناسبتهای مختلف پیام بدهند ممنون از لطف دوستان ما را از دعای خیرشان فراموش نفرمایند. یاحق

  4. خ-چ
     | 2015/04/12 - 19:08
    پاسخ
    +1
    0

    اقای مجتبی فرهنگی شما نباید برای مردم بخش تعیین تکلیف بکنید که چه کسی باید مصاحبه کنه ثانیا شما قبلا یه مسئولیتی داشتید فکر نکنم الان مسئولیتی داشته باشید-پس خواهشا در امورات بخش زیاد دخالت نکنید مسئول سایت و بقیه اعضا هستند که تصمیم بگیرند چه کسی مصاحبه شود.

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads