کد خبر: 75743 - تاریخ: یکشنبه، 29 مارس 2015 - 11:11

مدیرکل تعاون روستایی گیلان خبر داد

آغاز مرحله دوم توزیع سیب و پرتقال در گیلان

مدیرکل تعاون روستایی گیلان از آغاز مرحله دوم توزیع سیب و پرتقال تا 15 فروردین جاری خبر داد.

به گزارش خوبان: تیمور رنگیدن امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه برای تامین میوه شب عید در گیلان یک‌هزار تن سید و پرتقال در نظر گرفته شده بود، اظهار کرد: توزیع مرحله نخست میوه شب عید از 24 اسفند آغاز شد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم توزیع و عرضه میوه آغاز شده است، افزود: در این مرحله سیب به قیمت 2 هزار و 500 تومان و پرتقال 3 هزار و 400 تومان عرضه می‌شود.

مدیرکل تعاون روستایی گیلان درباره تعداد مراکز عرضه میوه تصریح کرد: در مرحله نخست 48 مرکز در استان برای عرضه میوه شب تعیین شده بود که تا پنجم فروردین فعال بودند و در مرحله دوم این تعداد تعدیل یافته است.

 

سیب و پرتقال

 

این مسئول با بیان اینکه بیشتر مردم میوه‌های شب عید خود را تهیه کردند، خاطرنشان کرد: افرادی که تاکنون موفق نشدند میوه سیب و پرتقال را با قیمت مصوب خریداری کنند می توانند در رشت بلوار امام رضا (ع) بالاتر از پل جانبازان اتحادیه تعاون روستایی رشت مراجعه کنند.

رنگیدن در پایان مقدار عرضه سیب را محدود خواند و یادآور شد: میوه پرتقال با قیمت مذکور به اندازه کافی وجود دارد و مردم می‌توانند آن را تهیه کنند.

 

انتهای پیام/16


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads