کد خبر: 75620 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 مارس 2015 - 19:51

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

عربستان با حمله به یمن وابستگی خود را به استکبار ثابت کرد

دلارهای نفتی عربستان و حمایت او از اسرائیل به عنوان تهدید اول منطقه، سیاستی از رویه ضعف و حقارت بوده و عربستان با این کار می خواهد از حذف خود در معادلات جهانی جلوگیری کند حتی با ایجاد نقش منفی!

به گزارش خوبان: عضو کمیسیون اقتصاد مجلس رفتار دوگانه عربستان در برخورد با کشورهای همسایه خود را نشانه وابستگی در اجرای سیاست خارجه آمریکا و اسرائیل دانست و افزود: تمایل عربستان به اجرای دستورات واشنگتن و تل آویو  نوعی بی غیرتی آنها در مورد ظلم به مردم منطقه است.

ایرج ندیمی اظهار کرد: دلارهای نفتی عربستان و حمایت او از اسرائیل به عنوان تهدید اول منطقه، سیاستی از رویه ضعف و حقارت بوده و عربستان با این کار می خواهد از حذف خود در معادلات جهانی جلوگیری کند حتی با ایجاد نقش منفی!

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس افزود: رقابت عربستان با ایران و ترس از نفوذ ایران در منطقه در موضوع یمن و بحرین باعث انجام این نوع اقدامات می شود که این نوعی خودکشی سیاسی و ایجاد تنفر بیشتر در افکار عمومی جهان وبخصوص کشورهای اسلامی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: نفوذ انقلاب اسلامی در بین مردم منطقه و به طبع آن بیداری اسلامی، باعث شد منافع و حیاط خلوت عربستان در منطقه مورد تهدید واقع شود و کاهش قیمت نفت ، بمباران یمن ، حمایت از داعش و تغذیه مالی و تسهیلاتی به مخالفان اسد واکنش عربستان به این امر بوده است.

ندیمی اظهار کرد: سکوت و همراهی عربستان با قتنه های اسرائیلی در منطقه به زودی دامن خود آنها را خواهد گرفت.

 

منبع: رصد رودسر

انتهای پیام/19


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads