کد خبر: 75534 - تاریخ: چهارشنبه، 25 مارس 2015 - 19:34

دفتر رسانه‌ای سفارت ایران در آلمان تایید کرد:

دو نفر ایرانی در میان کشته شدگان سانحه سقوط هواپیمای ایرباس 320

شرکت هواپیمایی جرمن وینگز و دفتر رسانه‌ای سفارت ایران در آلمان روز چهارشنبه تائید کردند که دو ایرانی در سانحه سقوط هواپیمای ایرباس 320 در فرانسه، جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خوبان، دفتر سفیر ایران در آلمان در گفت‌وگو با فارس، ضمن تایید وجود دو خبرنگار ایرانی در هواپیمای ایرباس 320 سقوط کرده در فرانسه خبر فوت آنان را اعلام کرد.

دفتر سفیر نام این دو ایرانی را میلاد حجت الاسلامی خبرنگار خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار روزنامه وطن اعلام کرده و گفت اسامی آن‌ها در لیست مسافران بوده است.

امروز توماس وینکلمان مدیر اجرایی جرمن وینگز هم طی یک کنفرانس خبری تائید کرد که دو ایرانی در میان قربانیان حادثه سقوط هواپیمای آلمانی بود‌اند.

پیش از این هم برخی منابع خبری مدعی شده بودند که دو نفر از مسافران هواپیمای سانحه‌دیده آلمانی، اتباع ایرانی بوده‌اند.

پیشتر سخنگوی شرکت «جرمن وینگز» در گفت‌وگو با فارس، گفته بود که هنوز نمی‌تواند هیچ نام یا ملیتی را تائید کند و لیست کامل مسافران تا 12 ساعت دیگر اعلام می‌شود.

روز گذشته یک فروند هواپیمای ایرباس 320 که از شهر بارسلون اسپانیا راهی دوسلدورف آلمان شده بود، ساعتی پس از آغاز پرواز، در بخش فرانسوی آلپ سقوط کرد.

در این حادثه 150 نفر از جمله 144 مسافر هواپیما از کشورهای مختلف از جمله ایران، آلمان، اسپانیا، انگلیس، هلند، آمریکا، استرالیا، آرژانتین و ونزوئلا جان خود را از دست دادند.‎

انتهای پیام/40

 

 

 

اخبار مرتبط:

سقوط هواپیمای ایرباس ۳۲۰ با ۱۴۸ سرنشین در فرانسه

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads