کد خبر: 75394 - تاریخ: سه‌شنبه، 24 مارس 2015 - 15:58

رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار خبر داد:

افزایش چشمگیر حضور مسافران فرهنگی در خشکبیجار در نوروز 94

هادی علیجانی گفت: در نوروز امسال، 71 کلاس درس در قالب 9 مدرسه در اختیار مسافران فرهنگی قرار داده شده است.

به گزارش خوبان: هادی علیجانی رئیس اداره آموزش و پرورش خشکبیجار با اعلام خبر افزایش حضور مسافران نوروزی در بخش خشکبیجار در مقایسه با مدت هادی علیجانیمشابه سال گذشته، به خبرنگار ما گفت: در نوروز 93، 24 کلاس درس در قالب 3 مدرسه در اختیار فرهنگیان محترم قرار داشت در حالی که این رقم در نوروز امسال به 71 کلاس درس در قالب 9 مدرسه افزایش یافته است.

وی با بیان این که از این تعداد مدرسه، 7 مدرسه به لحاظ سطح کیفی، درجه یک و 2 مدرسه درجه دو هستند گفت: در کلاس های درجه یک، امکاناتی همچون فرش، تلویزیون و یخچال در داخل اتاق تعبیه شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش خشکبیجار در خصوص ستاد اسکان فرهنگیان خشکبیجار نیز گفت: ستاد اسکان شماره یک در اداره آموزش و پرورش خشکبیجار و ستاد اسکان شماره دو در مدرسه شهید عزیزی در روستای چپرپرد پایین مستقر هستند.

علیجانی با بیان این که از تعداد 9 مدرسه، 4 مدرسه ساحلی و بقیه مدارس شهری هستند گفت: در داخل شهر خشکبیجار، مدارس سمیه، پریده، مرحوم ستوده، حافظ و شهید رنجبر در اختیار مسافران فرهنگی قرار دارد و مدارس امام حسن (ع)، بعثت، صدر و شهید عزیزی در روستاهای بخش فعال هستند.

وی یادآور شد: هنرستان قانع نیز به صورت آماده باش قرار دارد تا در صورت نیاز، به لیست مدارس آماده اسکان اضافه شود.

علیجانی در پایان گفت: 3 سوئیت نیزبرای میهمانان ویژه در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/14


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. جعفری
     | 2015/03/28 - 03:05
    پاسخ
    +2
    -1

    رئیس آموزش و پرورش خشکبیجار واقعا انسان شریف و محترمی هستند و لیاقت ایشان بیشتر از اینها است در ایام عید که همه دنبال تعطلات خود بودند ایشان مدام پیگیر مسافران زیر مجموعه خودشان بودند ماکه در مدرسه شهید رنجبر اسکان داشتیم هیچ مشکلی نداشتیم و تمام امکانات رفاهی فراهم بود از این بابت از رئیس محترم آموزش و پرورش خشکبیجار کمال تشکر را دارم ایشان فرمایش رهبری را در خصوص نام امسال ( همدلی و همزبانی دولت و ملت ) عملی کردند امیدوارم هرجا که هستنددر تمام مراحل زندگی موفق باشند (مسافری از شهر زنجان)

  2. فرهنگی
     | 2015/03/29 - 13:31
    پاسخ

    این مسافر زنجانی از کجا فهمید که همه دنبال خوشگذرانی خودشون هستند تا نتیجه بگیرد که رئیس آموزش و پرورش آدم خوبی است و پی به لیاقت بالای ایشان برده ؟ لذا ایشان یا آدمی است سطحی نگر و یا باید در اصالت کامنت تردید کرد . که به نظرم دومی به واقعیت نزدیکتر است .

    • ناشناس
       | 2015/03/30 - 00:53
      پاسخ
      +2
      0

      دوست عزیز شاید استفاده از کلمه همه صحیح نباشد آدمهای خوب هم کم نیستند بنده همراه با خانواده ام با توجه به گران بودن هزینه اسکان وخصوصا در ایام عید معمولا از اسکان فرهنگیان استفده میکنم و سالها است تکرار میگردد و به ندرت به مدیرانی این چنینی برخورد کرده ام حتی تصویر ایشان را هم قبلا ندیده بودم ولی انسانی پاک و و خاص هستند ضمن اینکه جناب بخشدار نیز همراه با همراهانشان از مدرسه رنجبر ( محل اسکان دیدن کردند ایشان نیز مردی شریف بودن) بنده ایشان را هم برای اولین با ر دیدم دوست عزیز شما نیز کوشش کنید به همه چیز با دید منفی ننگرید بنده ساکن زنجان هستم و شماره تلفن همراهم 09125426048 میباشد و شاغل در شرکت کالسیمین هستم و لزومی ندارد مطلب دروغ بزنم وظیفه بنده تشکر و قدر دانی از لطف مدیران شهر خشکبیجار بود که در حق ما کردند و خاطره خوشی از خشکبیجار بجا ماند .شکر خدا .شما و همه هم وطنان و مخصوصا هموطنان خشکبیجاری موفق باشید

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads