کد خبر: 7522 - تاریخ: شنبه، 15 سپتامبر 2012 - 18:42

سکوت خائن الحرمین، چرا؟

سکوت سران سعودی و حاکمان عربی حاشیه خلیج فارس در مقابل فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) مسئله ای بحث برانگیز و بیانگر خائن بودن آنها به اسلام و مسلمانان است.

به گزارش خوبان به نقل از جام: پیروی حاکمان عربی کشورهای حاشیه خلیج فارس از سیاست های کاخ سفید و غرب عامل عدم همراهی آنها با خواسته‌های ملت‌هایشان در اعتراض به سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه اسلام و پیامبر گرامی اسلام (ص) می باشد ومواضع کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بویژه عربستان سعودی در قبال فیلم موهن به ساحت پیامبر (ص) دروغ سران آنها مبنی بر خدمتگذاری به دو حرم شریف و خدمتگذاری به مسلمانان را بر ملا ساخت.
سکوت و موضع گیری بسیار ضعیف ریاض در قبال توهین به پیامبر اعظم(ص) همنوایی با سیاست‌های سابق خائن الحرمین در تخریب مساجد در بحرین و داخل عربستان سعودی می باشد، آنها نه تنها هیچ موضعی علیه توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی اتخاذ نمی‌کنند بلکه اجازه نمی دهند که مردم سخن خود را بگویند و علیه چنین توطئه‌های اعتراض کنند. زیرا از تبدیل تظاهرات مردم به اعتراض علیه سیاست‌هایشان نگرانند.
این وادادگی های دول عربی خلیج فارس، و موضع گیری بسیار ضعیف آنان، در واقع آخرین نفس های حکومت های بیمار آنان را به شمارش معکوس انداخته و بزودی روح حیات را از آنها خواهد گرفت، چرا که اینجا دیگر بحث خواسته های بحق اجتماعی ـ سیاسی ، مطرح نیست، که با خفقان و سرکوب بر آن سرپوش گذاشت و گذشت بلکه مسئله حمایت از دین الهی و مقدسات دین مبین اسلام است و این برای مدعیان پرچم داری اسلام در بین امت اسلامی گران تمام خواهد شد.

مدعیان خادم الحرمین باید توجه داشته باشند “إن تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم” وآنها می توانستند با خارج کردن اموال وسرمایه های میلیارد دلاری خود از بانک های آمریکا هم دین خدا را یاری دهند و هم بی ادبان را برای مدت ها ساکت نمایند اما صد حیف و افسوس، آنان نوکران حلقه به گوش آمریکا هستند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads