کد خبر: 7499 - تاریخ: شنبه، 15 سپتامبر 2012 - 16:22

از اعتراض كريمي به نوري تا تهديدهايي كه به گوش رسيد

ماجراي فحاشي و روبوسي ميلياردرها چه بود؟

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در بازی با لبنان علاوه بر نتیجه بازی اخلاق را نیز باختند، تا جاييكه در چند نوبت شاهد درگيري لفظي بازيكنان با همديگر بوديم. البته بخشي از اين درگيري‌ها از طريق تلويزيون پخش شد اما صحبت با كسانيكه از نزديك اين بازي را ديده اند، نشان دهنده اينست كه حجم درگيري ها بيشتر از چيزي بوده كه به تصوير كشيده شده است؛

به گزارش خوبان به نقل از بولتن، بازيكنان تيم ملي فوتبال نه تنها نتيجه بازي با لبنان را واگذار كردند، بلكه در بعد اخلاق هم در اين ديدار شكست خوردند تا جاييكه در چند نوبت شاهد درگيري لفظي بازيكنان با همديگر بوديم. البته بخشي از اين درگيري‌ها از طريق تلويزيون پخش شد اما صحبت با كسانيكه از نزديك اين بازي را ديده اند، نشان دهنده اينست كه حجم درگيري ها بيشتر از چيزي بوده كه به تصوير كشيده شده است؛ و حالا اين پرسش مطرح است كه ريشه اين درگيري‌ها در كجا بوده و چه عاملي باعث شده تا بازيكنان دقايقي را تحمل نكنند؟

با تصاويري كه از قاب تلويزيون ديده شد، تنها يك لحظه از درگيري لفظي كريمي و محمد نوري به چشم آمد اما كسانيكه در كنار زمين شاهد اين ماجرا بودند، مي‌گويند كه علي كريمي در چند صحنه از بازي چند بار با لحن تند به بازيكنان به خاطر اشتباهاتشان تذكر داد اما اين رفتار در ارتباط با محمد نوري با لحن تندتري انجام شد تا جاييكه الفاظ نامناسبي از دهان كريمي خارج شده است.

 

گفته مي شود در چند صحنه اول، نوري پاسخي به اين رفتار نمي دهد اما زمانيكه او به خاطر رعايت بازي فير پلي، توپ را به بيرون مي‌زند، علي كريمي كه مي دانست بازيكنان لبنان بي دليل خود را به زمين مي‌اندازند، به محمد نوري توهين كرده و او هم پاسخش را داده است. كسانيكه اين ديالوگ را شنيده‌اند، مي گويند الفاظ بدي بين اين دو بازيكن رد و بدل شده است تا جاييكه پيش بيني مي كردند بعد از پايان بازي درگيري فيزيكي بين اين دو نفر در بگيرد اما دقايقي بعد، علي كريمي سمت محمد نوري مي رود و صورتش را مي بوسد تا اين قائله همان جا ختم شود.

البته اين پايان ماجراي درگيري بازيكنان تيم ملي نيست. جواد نكونام و مسعود شجاعي هم بازيكناني هستند كه در اين ديدار رفتار خوبي با هم نداشتند كه اين موضوع تا حدودي تعجب كسانيكه همراه تيم بودند را بر انگيخت. اين دو بازيكن سال ها در اوساسونا همراه هم بوده اند و همواره در سفرهاي تيم ملي ، هم اتاق مي شدند اما از زمان بازگشت مسعود به تيم، شاهد برخوردهايي هستيم كه نشان مي دهد اين دو نفر رابطه خوبي مثل قبل با هم ندارند.

ابتدا ماجراي مصاحبه مسعود شجاعي پيش آمد كه گفته شد ، نكونام بابت مصاحبه او با خبرنگاران به دوست قديمي اش تذكر داده و بعد شنيده شد كه اين دو نفر چند بار در طول بازي به هم اهانت كرده اند كه هنوز معلوم نيست منشا اين رفتار چه بوده است.

به هر حال اين اتفاق‌ها نشان مي‌دهد، كروش در كنار اينكه بايد به فكر ايجاد تغييراتي در بحث فني باشد، بايد براي رفع اين اختلاف‌ها هم راه حلي پيدا كند چون تيم ملي راه طولاني در پيش دارد و اگر قرار باشد، اين رويه ادامه پيدا كذد، ديگر حريفان ما براي شكست دادن تيم ملي نياز به در پيش گرفتن تكنيك ها و تاكتيك هاي خاصي ندارند، چون اين تيم با همين رويه، مسيري خلاف جام جهاني را طي خواهد كرذد!

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads